Park Hostivař se mění na Vivo!, nová značka je v ČR

úterý, 17. ledna 2017, 10:49 Aktuality, Marketing MediaGuru

Po uvedení kancelářské značky myhive přivádí společnost Immofinanz na český trh svou značku nákupních center Vivo!. Rebranding nákupního centra Park Hostivař, který obsahoval také změnu loga a názvu, začal už před koncem roku 2016. Park Hostivař se stal prvním nákupním centrem Vivo! v Praze a nese jméno Vivo! Hostivař. Proces vytváření značky Vivo! v sobě kromě kompletní vizuální identity zahrnuje přestavbu interiérů. Letos je v plánu modernizace a rekonstrukce druhého patra nákupního centra Vivo! Hostivař.

„Naše značka Vivo! je synonymem zážitku z nakupování pro celou rodinu, který naplňuje veškerá očekávání spjatá s moderním nákupním, volnočasovým a zábavním prostředím. Park Hostivař je úspěšné nákupní centrum a splňuje všechna kritéria filozofie Vivo!," řekl Jan Jungwirth, finanční a správní ředitel společnosti Immofinanz pro Českou republiku.

Značka Vivo! zastřešuje nákupní centra (většinou jednopatrová), která se zaměřují na módu a zábavu. Zaměřuje se na města se spádovou oblastí alespoň 200 tisíc obyvatel. Podmínkou jsou i další možnosti nákupního centra – stravování, stejně jako možnosti trávení volného času. Značka Vivo! byla uvedena na trh v roce 2014. Po dvou vlastních developerských projektech v Polsku (Pila a Stalowa Wola) zavádí nyní společnost Immofinanz tuto značku do svých dalších, již existujících nákupních center. Tím se jejich počet zvyšuje na deset.

vivo_hostivar

-mav-