Ravak spouští svou první imageovou kampaň

čtvrtek, 29. června 2017, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Výrobce koupelnového vybavení Ravak spouští od 3. července svou historicky první image kampaň. Značka nově používá slogan „Myslete na sebe, na všechno ostatní jsme mysleli my“, kterým chce navodit tichou relaxační atmosféry. Z komunikace naopak zmizel dlouhodobý maskot značky – žabák.

ravak2017_sprcha_bb

ravak2017_vana_bb

Kampaň poběží v České republice i v dalších evropských zemích, kde Ravak působí. K vidění bude v televizi, tisku, outdooru a v online prostředí. V televizi budou na stanicích skupiny Nova až do konce srpna nasazeny dvě verze 20s a 10s spotů, jedna z nich se zaměřuje na koupání, druhá na sprchování. V tisku využije Ravak prostor v lifestylových a dekorových magazínech, a to jak pro image celostrany, tak pro produktové inzeráty. Online bannery budou rozloženy až do konce roku.

Autorem kampaně je kreativec, textař a básník Pavel Sobek, kterého si firma vybrala v tendru na začátku letošního roku.

-stk-