Sklizeno představí nový koncept prodejny

čtvrtek, 5. října 2017, 07:30 Aktuality, Retail MediaGuru

V úterý 11. října otevře Sklizeno v obchodním centru Chodov nový koncept své prodejny. V síti značky půjde o její největší obchod s výměrou 221 m2. Kromě vlastní prodejny v sobě bude zahrnovat i kavárnu s posezením, kout s občerstvením s sebou a bude sloužit i jako místo pro vyzvedávání objednávek z e-shopu. 

Nová prodejna, jež je v pořadí 53. pobočkou skupiny Sklizeno Foods, tedy sítě vzniklé spojením dříve konkurenčních sítí Sklizeno, My Food Market a Náš Grunt, bude zároveň vzorem pro další vznikající prodejny Sklizeno. „Prezentujeme v ní skoro všechno, co umíme, a chceme zákazníkům ukázat, že nákupy mohou být i zážitek a radost, že mohou při nakupování objevovat, ochutnávat a užívat si,” vysvětluje Petr Borkovec, ředitel společnosti Sklizeno Foods. V prodejně bude k dostání 2000 produktů, pocházejících od regionálních výrobců, široká nabídka sýrů a uzenin na váhu, výběrová káva a zákusky, sendviče, koláče či saláty, vyráběné přímo ve Sklizeno.

Tento typ prodejny je určený pro místa s vysokou koncentrací lidí, jako jsou obchodní centra, případně centra velkých měst s možností parkování. Po otestování konceptu má Sklizeno v plánu mít prodejny tohoto typu ve všech českých krajských městech. 

Vedle toho se bude síť rozšiřovat i formou menších prodejen provozovaných formou kooperativní franšízy, které směřuje především do rezidenčních oblastí a menších měst. Podle odhadů by měla síť do roku 2019 čítat 80 prodejen.

-stk-