SodaStream podpoří od února výrobník Spirit

pátek, 20. ledna 2017, 11:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

SodaStream uvádí na český trh novou designovou řadu výrobníků perlivé vody s označením Spirit. Od února jej podpoří kampaní v televizi, tisku a místě prodeje. 

Kampaň se ponese v duchu dlouhodobého konceptu, v němž značka pracuje s hlavním benefitem, spočívajícím v poskytování perlivé vody bez zbytečného tahání lahví. Televizní spot, adaptovaný pro český trh, poběží na stanicích skupiny Prima a Barrandov. 

SodaStream uvádí na trh nový výrobník Spirit.
SodaStream uvádí na trh nový výrobník Spirit.

Výrobník SodaStream Spirit bude na trhu dostupný ve třech barevných variantách – v černém, červeném a bílém provedení. Klade důraz na minimalistický design a uživatelský komfort, který zvyšuje nový systém uchycení lahve „Snap-Lock“, bez nutnosti šroubování. Zjednodušené je rovněž ovládání sycení pomocí tlačítka umístěného na horní straně přístroje – počtem stisknutí je regulována intenzita naperlení vody.

Spolu s novým výrobníkem bude možné koupit i lahve Fuse, pod jejíchž designem je podepsán designér Yves Behar. 

Lahve Fuse od designera Yvese Behara
Lahve Fuse od designera Yvese Behara

-stk-