Tapito nabízí inzerci, spouští rádiovou kampaň

Publikováno: 13. 09. 2017

Česká mobilní aplikace Tapito, umožňující čtení zpráv, magazínů nebo blogů z českého internetu na jednom místě, hlásí 73 tisíc uživatelů. Ti za měsíc zobrazí přes 53 milionů článků. „Díky partnerství s investičním fondem Bolt od O2 Czech Republic, které pomáhá růstu aplikace instalacemi do mobilních přístrojů v rámci své distribuční sítě a silné rozhlasové kampani, která poběží od poloviny září na Evropě 2 a Frekvenci 1, očekáváme pokoření milníku 100 000 aktivních uživatelů měsíčně na přelomu roku 2017/2018,“ říká Tomáš Malíř, CEO TapMedia.

tapmedia

Společnost TapMedia od počátku června nabízí také v aplikaci inzerci. Sází především na displejovou reklamu, v nabídce jsou však rovněž formáty, umožňující úzkou provázanost s obsahem.

Potenciál má podle Tomáše Malíře také prostor zamykací obrazovky, kde se uživatelům zobrazují články. „Jde o plochu, která je v rámci inzerce zcela jedinečná. Inzerát se zobrazí na celém displeji, v plném rozlišení na zamykací obrazovce telefonu ještě před tím, než uživatel telefon odemkne,“ popisuje Malíř s tím, že kampaně na Tapitu vykazují díky dobré vizibilitě několikanásobně vyšší CTR než u standardních bannerů na internetu. Na zamykací obrazovce se pohybuje mezi 0,2% – 0,8% a inzerce, u formátů přímo v aplikaci pak v rozmezí 1,5% – 3% v závislosti na sdělení a segmentu.

Od září nabízí Tapito kromě statických bannerů a PR článků také dynamické formáty. Reklama se optimalizuje pro velké množství různých značek a modelů telefonů s rozdílným výkonem, proto jsou animace založené na GIFu tak, aby na všech přístrojích běžela reklama plynule.

-stk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.