Tiskárna Europrint změnila firemní identitu

Publikováno: 11. 01. 2017

Tiskárna Europrint zahájila v závěru roku 2016 plánovanou změnu firemní identity představením nového loga společnosti. Logo je provedeno v černé a modré barvě a obsahuje polygrafické motivy. Doposud Europrint využíval zelenostříbrnou kombinaci. Nové logo přichází několik měsíců poté, co se novým vlastníkem tiskáren stala společnost Jats Plus. Nové logo a změna firemní identity má být prvním krokem mezi změnami, které mají následovat a které mají posílit pozici Europrintu polygrafickém trhu.

europrint_logo

Europrint patří k  nejvýznamnějším hráčům na polygrafickém trhu a v počtu tiskových jednotek drží dokonce prvenství. V roce 2012 koupila společnost tiskárnu Bohemia Print a zahájila také rozsáhlé investice do moderních technologií. V roce 2015, za který jsou naposledy dostupné hospodářské výsledky, byl obrat Europrintu více než 1 mld. korun.

-mav-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.