Ugo jde do televize, mění in-store komunikaci

pátek, 12. května 2017, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Ugo z portfolia společnost Kofola spustí 20. května kampaň „Naprav si karmu“, jejímž cílem je především posílit znalost značky.

Kampaň startuje u příležitosti změny stálého menu, k vidění bude po dobu dvou měsíců v televizi, v kině, na internetu, produktech a jednotlivých pobočkách. Televizní spot bude nasazen na stanicích skupin Prima a Nova. „Zkrátka budeme karmu napravovat online i offline. Slogan je myšlený nadneseně, v kampani komunikujeme především to, že nikdo není svatý a všichni čas od času zhřešíme jídlem. Návštěvou Ugo si ale můžete svou karmu napravit, a třeba tím nastartujete i cestu ke zdravějšímu životnímu stylu,” vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Alena Hegnerová, Head of Marketing Ugo.

ugo_naprav_si_karmu_mala-kopie

Současně se mění na všech pobočkách in-store komunikace, a to za účelem maximálně zjednodušit zákazníkům orientaci v nabídce. Od 16. května tak budou ve Freshbarech i Salateriích nové menuboardy, změní se i styl prezentace produktů na všech vizuálech.

ugo_menuboard_freshbar_mala

Pod kampaní je podepsána agentura Istropolitana Ogilvy, in-store komunikaci připravila agentura Wellen. 

Ugo má v současnosti 75 poboček, z toho 58 Freshbarů a 17 Salaterii. Jak prozradil na konferenci Franchise Day Radim Tauchen, do konce letošního roku by se chtěla značka rozšířit na 90 poboček, a to na 66 Freshbarů a 24 Salaterií, 52 % poboček by mělo být provozováno formou franšízingu. Letos v únoru spustila značka také pilotní projekt formátu shop in shopu na pražské čerpací stanici Benzina na Jižní Spojce, do budoucna plánuje další rozvoj na českém i slovenském trhu.

-stk-