Ve Fallonu jsou nově Jan Damašek a Ivan Mandrapa

Publikováno: 12. 09. 2017

Do accountského týmu agentury Fallon Prague přišli Jan Damašek a Ivan Mandrapa. Zatímco Damašek bude pracovat pro Škoda Auto ČR, Mandrapa se stal součástí týmu, který zodpovídá za globální komunikaci automobilky.

Jan Damašek přichází do Fallonu z mediální agentury Carat, kde se poslední dva roky staral o společnost Mondelēz. Předtím působil pět let na obchodně-projektových pozicích v IT oblasti. Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Jan Damašek

Jan Damašek

Ivan Mandrapa před Fallonem pracoval pět let v agentuře Leo Burnett, dříve v automobilce BMW. Vystudoval Marketing a obchod na univerzitě Singidunum v srbském Bělehradě.

Ivan Mandrapa

Ivan Mandrapa

Ve Fallonu aktuálně hledají také anglicky píšícího copywritera se zkušeností z automobilového průmyslu, dále content editora a art directora.

-stk-

 

 

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.