Vítězem Zlatého pera je spot Rodina od T-Mobile

úterý, 11. července 2017, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vítězem šestého ročníku soutěže Zlaté pero, oceňující nejlepší komerční text roku, se stal televizní spot Rodina, který pro T-Mobile vytvořila agentura Saatchi&Saatchi.

„Série spotů T-Mobile je dlouhodobě přehlídkou dobré textařiny a bezmála dva miliony zhlédnutí u oceněného spotu na YouTube dokazují, že se lidem líbí. Při celkové kvalitě všech zúčastněných řemesel a aktérů je právě copywriting nosnou součástí celého díla, a proto jsme ho po zásluze ocenili,“ uvedl k výsledku Petr Voborský, viceprezident pořádajícího Creative Copywriters Club.

Do soutěže se letos přihlásilo 30 prací, z čehož se tři dostaly do užšího výběru. Kromě vítěze se odborná porota rozhodovala ještě mezi animovanými spoty Kfl pro Kofolu a tiskovou kampaní Cointreau pro stejnojmennou nevyslovitelnou značku.

-stk-