Značka Lavazza si na PR vybrala Bison & Rose

pátek, 10. února 2017, 11:30 Aktuality, PR MediaGuru

Kávová značka Lavazza si vybrala na PR agenturu Bison & Rose. Ta bude zodpovědna za vytvoření a implementaci komplexní PR strategie značky na místním trhu. Klíčovým tématem strategické komunikace je zdůrazňování pozice Lavazzy jako top značky v České republice a další upevňování její lokální pověsti u širokého spektra cílových skupin.

lavazza

Komunikaci na globální úrovni vede Lavazza Global PR & Events Dept. s podporou PR sítě Burson-Marsteller, jejímž je Bison & Rose exkluzivním partnerem pro Českou republiku.

Mezinárodní komunikační koncept Lavazzy je inspirován 120letou historií italské identity značky. Lavazza byla založena v roce 1895 v Turíně a dnes je šestou největší pražírnou kávy na světě s rozsáhlým portfoliem víc než 400 produktů.

-stk-