Kofola spouští novou kampaň „Kofolonizace“

úterý, 17. července 2012, 07:30 Reklama MediaGuru

Společnost Kofola spustila kampaň na podporu svých novinek. Její Kofolonizátoři dobývají svět s novým litrovým balením Kofoly s Guaranou.

Nová kampaň společnosti Kofola s názvem „Kofolonizace“ podporuje novinky, a to litrové balení Kofoly s Guaranou. Cíl kampaně vyjadřuje její slogan: „Kofolonizuj svět!“ – tzv. Kofolonizátoři budou mít za úkol dostat novou Kofolu do zajímavých koutů zeměkoule a dát o tom vědět světu.

Jako první měl tuto možnost Tomáš Petreček, který se svou expedicí vystupoval na vrchol Dhaulagiri a novou litrovku Kofoly s Guaranou měl stále při sobě.

„Úkolem Kofolonizátora je vzít novou litrovku Kofoly s Guaranou na ta nejzajímavější místa na světě, poznat s ní nové kraje, nové lidi, jejich kulturu a zvyky. O svůj příběh a fotografii jako důkazní materiál z dobrodružné cesty se pak Kofolonizátor podělí s ostatními na speciálním webu www.kofolonizace.cz, který bude společný pro Českou i Slovenskou republiku,“ říká Filip Větrovský, brand manažer Kofoly, a pokračuje: „Motto kampaně je ’Kofolonizuj svět!‘, pevně tedy věříme, že se Kofola brzy vypraví na další výpravu, třeba na Špicberky nebo na dalekou cestu s mongolskými kočovníky, nebo se dostane až na Antarktidu.“

Kampaň probíhá od 16. července v televizi, kde byla zvolena stopáž 45´ na podporu litrového balení v novém obalu a 15´ na podporu nové příchutě Kofoly s Guaranou.

Televizní kampaň bude dále podpořena PR kampaní, v outdooru, v místě prodeje, na internetu a v kinech.

Hlavní komunitní centrum Kofolonizace bude umístěno na internetových stránkách www.kofolonizace.cz.

-kch-