Nejvíce přihlášek v soutěži Flema má MediaCom

pondělí, 30. července 2012, 08:01 Aktuality MediaGuru

Do sedmého ročníku soutěže FLE media awards (zkráceně FLEMA), která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku se přihlásilo 68 kampaní. Soutěž vyhlašuje společnost FLEmedia, mediální poradce a auditor, součást sítě Fairbrother Lenz Eley.

Z celkového počtu přihlášených kampaní probíhalo 42 v Česku, 23 na Slovensku a 3 probíhaly v obou zemích společně. Oproti roku 2011 narostl počet slovenských kampaní o 35 %. Nejvíce přihlášek je v kategorii Nejlepší využití digitálních médií, která tak oproti loňsku přeskočila kategorii Nejlepší malá kampaň (12). Největší nárůt oproti loňskému roku nastal v kategorii Nejlepší využití radia, kam bylo přihlášeno 9 kampaní (vloni pouze 1). Také v kategoriích Nejlepší využití kinoreklamy a Nejlepší využití OOH se počet přihlášek oproti loňsku zvýšil. Celkově bylo letos přihlášeno o 3 % méně kampaní než vloni. Celkově se soutěží v osmi kategoriích.

Nejvíce přihlášek poslaly do soutěže agentury MediaCom Praha (9) a slovenská Mediaedge:cia (8).

Počet přihlášek 2012 podle přihlašovatelů

Zdroj: Flema

-mav-