Nová kampaň ČSOB cílí na podnikatele
Nová kampaň, ve které se ČSOB zaměří na firemní klientelu, se ponese ve znamení divoké vody. Její tváří je Jaroslav Němec, výrobce kvalitních sportovních pádel TNP a klient ČSOB.
Kampaň poběží od 1. srpna do 15. září v televizi, v tisku, na internetu a v rádiu. Podpořena bude rovněž prostřednictvím plakátů a letáků na pobočkách.
„Tato kampaň pokračuje v konceptu představování reálných klientů a jejich příběhů. Tentokrát se její tváří stal Jaroslav Němec, uznávaný výrobce vodáckých pádel a vesel TNP. V kampani se zaměříme na podporu malých a středních podnikatelů,“ popisuje kampaň Tomáš Brych, ředitel útvaru Marketingové komunikace ČSOB.
V průběhu kampaně budou mít noví i stávající klienti možnost sjednat si ČSOB Rychlý úvěr nebo využít ČSOB Povoleného přečerpání účtu za výhodných podmínek.
-kch-