Kampaň „Máš to za pár“ přešla do fáze odhalení

středa, 12. září 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

Kampaň „Máš to za pár“, upozorňující na stále klesající respekt ke starší generaci, představila svou fázi odhalení. Navazuje tak na dvě předchozí fáze kampaně.

Na začátku srpna byla zprovozněna stránka www.mastozapar.cz a komunikace na sociálních sítích FB a Twitter, kde byla k dispozici aplikace, která umožňovala návštěvníkům „zestárnout“, aby se lidé mohli lépe vžít do pocitů seniorů. Některé z reakcí návštěvníků pak byly v druhé fázi nasprejovány na billboardy, rozmístěných po Praze.

Nyní kampaň přichází k odhalení, kdy je odkryto, kdo to vlastně ve vizuálech kampaně figuruje.

Kampaň vznikla ve spolupráci Domova Sue Ryder, věnující se péči o seniory, a kreativní agentury Arnold Prague.

-kch-