Škoda spouští kampaň na nový model Rapid
Škoda v den zahájení oficiálního prodeje modelu Rapid startuje nadlinkovou reklamní kampaň, v níž cílí především na rodiny s dětmi.
V sobotu 20. října startuje na podporu nového modelu Škoda Rapid integrovaná kampaň, která potrvá do konce listopadu. Vzhledem k cílové skupině Rapidu, kterou jsou primárně rodiny s dětmi, bude středobodem kampaně televizní reklama, outdoor a print. V televizi budou vysílány 30 sekundové spoty, jejichž hlavním hrdinou je otec rodiny, který s pomocí Rapida připravuje oslavu narozenin své dcery a zvládne i výpadek elektrického proudu.
Stejná tvář otce rodiny je využita také v inzertních materiálech. Celostránková a dvojstránková inzerce v tištěných médiích bude využita především v life-stylových a společenských týdenících, měsíčnících, přílohách deníků i v motoristických titulech.
V outdooru budou se objeví podél dálnic či městských okruhů double bigboardy a ve velkých městech CLV plochy. U silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav bude k vidění několik desítek metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína.
Kampaň bude probíhat i na internetu formou bannerové reklamy a aktivitou na sociálních sítích. V rámci komunikace bude rovněž využito pěti rodin, které se mohly do 21. října registrovat na stránkách www.testujrapida.cz. Vybrané rodiny budou své dojmy a hodnocení z vozu zveřejňovat na internetu a v pořadech na rádiích Blaník a Frekvence 1.
V místech prodeje bude modelu Rapid vyhrazeno nejlepší místo a budou využity polepy výloh, závěsné displeje, vlajky, bannery, ale i podlahová grafika.
Součástí kampaně bude i soutěž, která bude probíhat na stránkách www.vyhrajrapida.cz.
Kampaň kreativně připravil Hot House Škoda Auto, který tvoří zástupci mezinárodního marketingu Škoda a zástupci agentur. Mediální plánování pro Českou republiku zajistila agentura MediaCom.
-kch-