Česká pošta představila svůj první hraný spot
Česká pošta spustila 15. listopadu novou kampaň, jejímž cílem je posílení vnímání společnosti jakožto poskytovatele poštovních služeb pro každého zákazníka. Součástí kampaně je představení novinek v produktovém portfoliu a zahrnuje kromě televizních spotů také tiskovou inzerci či podlinkové aktivity.
Kampaň, která poběží až do 16. prosince, připravila agentura Ogilvy&Mather a její hlavní sdělení zní: „Jedině Česká pošta doručí vaše dopisy stejně spolehlivě do velkých měst jako do nejodlehlejších míst naší země.“
V tištěných médiích je pak kampaň doplněna o myšlenku: „Nechceme vás krmit nudnými čísly,“ která by měla oslovit firmy a zdůraznit fakta o České poště dokazující její spolehlivost a důvěryhodnost.
Součástí komunikace směrem k firemním zákazníkům je marketingová podpora individuálního kontaktu se stávajícími i potenciálními klienty, jejíž součástí je například direct mail ve formě originálního dárku.
-kch-