Google relaunchuje svoji službu AdWords

pondělí, 11. února 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

Google představil v nové podobě svoji službu AdWords, která má nově zadavatelům umožnit spravovat jejich kampaně z jednoho místa napříč několika odlišnými platformami (mobil, tablet, počítač). Zadavatelé tak získávají možnost řídit reklamy a cílit je podle místa, času a zařízení, která uživatelé používají. Podle Google nebudou zadavatelé nyní muset srovnávat četné kampaně, které běží separátně na různých platformách. Součástí změny je možnost pro zadavatele určovat maximální cenu za proklik, a to podle toho, o jakou lokalitu, čas či zařízení se jedná. Například: pokud má majitel obchodu zájem na oslovení co největšího počtu lidí v dopoledních hodinách v bezprostřední blízkosti prodejního místa, stanoví podle toho svoji nabídku. Její výše se může lišit také podle toho, na jakém zařízení uživatel reklamu zaznamená. Podle pozorovatelů jde o největší změnu Google AdWords od doby, kdy se poprvé objevila na scéně.

-mav-