Český rozhlas nasadí „tweetovací“ banner

pátek, 17. května 2013, 10:55 Aktuality MediaGuru

Český rozhlas připravuje v souvislosti s letošním 90. výročím svého založení pokus o stanovení českého rekordu v délce rozhlasového moderování. Večer v sobotu 18. května odstartuje v rámci projektu „90 statečných“ vysílání série devadesáti půlhodinových rozhovorů se známými osobnostmi, které poběží nepřetržitě následujících 48 hodin. Rozhovory budou střídavě moderovat Lucie Výborná a Jan Pokorný a vysílat se bude z mobilního studia Radiožurnálu umístěného uprostřed Václavského náměstí.

Dvoudenní maraton bude podpořen on-line kampaní, kterou vytvořila komunikační agentura Nydrle Digital. Kromě displayové reklamy bude její součástí živý „tweetovací“ banner upozorňující v reálném čase na aktuálního hosta programu. Banner bude zobrazovat krátký text, který se bude měnit živě v závislosti na právě vysílaném obsahu. Každých 30 minut se tak na banneru objeví nová zpráva. Obsah pro banner, jenž bude během dvou dnů umístěn na webu ČTK, budou psát non-stop od sobotního až do pondělního večera dvojice kreativců z Nydrle.

-kch-