Jak mohla také vypadat regionální kampaň Blesku…

úterý, 07. května 2013, 07:30 Reklama, Tisk MediaGuru

Kampaň Blesku, která se aktuálně přesunula do regionů, si všímá rozdílného jazykového dialektu a vnímání deníku.

Vydavatelství Ringier Axel Springer CZ přesunulo aktuální kampaň na podporu svého bulvárního deníku Blesk do regionů, kde pomocí jazykového dialektu akcentuje regionální různost vnímání Blesku. V pěti krajích s nejvýraznějším nářečím proto používá regionální claimy, které zdůvodňují, proč mají mít čtenáři Blesk rádi.

Na obrázku níže jsou zachyceny všechny návrhy, z kterých vydavatel deníků vybíral. Jak je patrné z výčtu zvolených sloganů, neprošly některé sugestivnější výrazy, např. Metropole není pole, vole! nebo Cajtung se supr sandálama...

Z několika návrhů byly nakonec pro regiony s výrazným  nářečím vybrány tyto slogany:

Ostrava: Fajny, stručny, vystižny!

Olomouc: Novine pro celó Hanó!

Brno: Betálný cajtung!

Jižní Čechy: Čtou ho nejen Budějce

Plzeň: Copa jinýho!

Chodsko: Hyn sa hukáže!

Ve zbývajících krajích, kde není tak výrazné nářečí (Liberecký, Hradecký, Ústecký, Zlínský, Vysočina, Praha + Středočeský), zůstává hlavní motiv kampaně Moje řeč.

Kampaň Moje řeč se celkově objevuje na 250 billboardech a v pražském metru na stovce nosičů formátu B1. Objevuje se i v televizi, a to prostřednictvím sponzoringu relace Televizní noviny (TV Nova) a pořadů Show Jana Krause a Prostřeno! (Prima family).

 -mav-