Megapixel se zaměřuje na inbound marketing

čtvrtek, 16. května 2013, 02:01 Marketing MediaGuru

Nová marketingová strategie společnosti Megapixel, českého prodejce digitální techniky, se nyní zaměřuje na inbound marketing.

Megapixel přichází s novým konceptem prodejny – tzv. Social Store, který byl otevřen letos v dubnu v pražských Holešovicích. V České republice se jedná o dosud poměrně neznámý typ obchodu, který lze nejblížeji přirovnat k americkému Apple Store. Megapixel od svého založení v roce 2001 doposud fungoval jako internetový obchod se třemi kamennými prodejnami.

E-shop poskytuje informace nejenom o produktech. Má tak nalákat zákazníky do kamenné prodejny, ve které si mohou vyzkoušet vybraný produkt v ateliéru pod vedením lektora.

Prodejna Social Store je především koncipována jako prostor pro zákazníky bez akutní potřeby nákupu. Nabízí jim  ateliér s pravidelnými workshopy a kurzy fotografování, tiskové centrum či kavárnu s knihovnou. Social store by měl představovat prodejnu, kde se setkávají lidé – potenciální zákazníci – s podobnými zájmy a jsou jim zde nabídnuty různé aktivity. Nejedná se tedy o tradiční způsob prodeje produktů, prodejci zde zastávají i funkci mentorů, kteří se zákazníky diskutují a vedou je. Branding v prodejně Social je omezený, pozornost od značky je přenesena na funkčnost produktu.

Jedná se tak o další příklad social store v Praze, kde již funguje například Puma Social Store na náměstí Franze Kafky či Era svět na Jugmannově náměstí.

-ter-