Starcom se symbolicky rozloučil s Mondelez

pondělí, 21. října 2013, 11:14 Marketing MediaGuru

Na slavnostním galavečeru soutěže Flema poděkoval Starcom za třináctiletou spolupráci.

Mediální agentura Starcom MediaVest se na slavnostním galavečeru soutěže Flema rozloučila po dlouholeté spolupráci se svým klientem Mondelez. Starcom pracoval pro Mondelez 13 let. Jak už jsme ale informovali v minulém týdnu, v důsledku síťového rozhodnutí se novou mediální agenturou společnosti stane od příštího roku agentura Carat z komunikační skupiny Aegis Media.

Loučení to bylo ve čtvrtek večer symbolické: jak Starcom, tak Mondelez si z letošního ročníku soutěže Flema odnesly nejvyšší ocenění za inovativní přístup k mediální komunikaci. Starcom získal ocenění inovativní agentura a Mondelez inovativní klient. Zasloužila se o to kampaň pro Fidorku – Vykutálená rošťárna. Na pódium nastoupili všichni přítomní zástupci agentury Starcom včetně CEO Martiny Říhové společně se zástupci klienta.

I v uplynulých letech sklízel Starcom ocenění na soutěži Flema za práce pro Mondelez (dříve Kraft Foods). V loňském roce bodovala např. kampaň pro Milku „Televizní jemnometr“ a nejlépe ohodnocenou outdoorovou kampaní byla opět kampaň pro Fidorku.

-mav-