Amundsen Vodka navazuje na kampaň „Etter Destillere“

středa, 10. září 2014, 08:18 Aktuality, Reklama MediaGuru

Amundsen Vodka startuje podzimní sezónu s novým televizním spotem. Reklama, která bude nasazena do vysílání stanic skupiny Nova od poloviny září, navazuje na předchozí kampaň „Etter Destillere“.

VA_nový_spot
Ukázka z nového spotu značky Amundsen Vodka

„V předchozí velmi úspěšné kampani jsme prezentovali šestinásobnou destilaci Amundsen Vodky a slogan ,Etter Destillere‘ se zařadil mezi oblíbené hlášky českých gaster. Nyní komunikaci posouváme o kousek dál a zdůrazňujeme v ní zásadní efekt opakované destilace. Tím hlavním benefitem je výsledná velmi jemná chuť Amundsen Vodky,“ vysvětlila marketingová ředitelka Stocku Plzeň Kateřina Harris.

Spot „Etter Destillere“ z roku 2010 od agentury Ogilvy & Mather

Kreativa pochází z dílny agentury Made by Vaculik, režie se zhostil Jaromír Malý, za kamerou stál Martin Douba. Produkci zajistila společnost Filmservice. Spot bude po spuštění kampaně ke stažení také na www.amundsen.cz.

Značku Amundsen Vodka podpoří také silnou kampaň na internetu, vidět bude například na YouTube.com a Stream.cz, doplní ji komunikace v maloobchodních řetězcích či akce v gastro podnicích.

-kch-