AdActive rozšiřuje nabídku o nové kreativní formáty
Mediální dům AdActive přidává do své nabídky další kreativní formáty internetové reklamy. Vedle standardních reklamních formátů jde o interaktivní a nestandardní řešení na míru. Základem je kreativní reklama, kterou pro AdActive exkluzivně vytváří kreativní studio GoodShape a dále video reklama VideoAd od Grape Media. Nově se v nabídce on-line reklamy objeví kreativní Rich Media formáty vytvořené ve spolupráci se společností Adform.
„Nestandardní formáty reklamy jsou mezi inzerenty stále oblíbenější. Inzerentům nabízejí více prostoru a možností než klasické reklamní formáty. Podle našich zkušeností tato řešení také dosahují desetinásobně vyšší konverze než standardizované bannery. Aktuálně jsou kreativní formáty využívané nejvíce na stránkách Deník.cz, nabízíme je ale i u ostatních webů z našeho portfolia,” uvedl Jan Vobecký, ředitel AdActive.
Nestandardní formáty jsou typické tím, že nemívají přesně definované rozměry a jedná se o speciálně připravované bannery a rozbalovací formáty (expandable), které částečně překrývají obsah na stránce.
Mezi Good Shape formáty patří například Leporelo nebo Expandable Leaderboard. Exkluzivní kreativní řešení Good Shape od AdActive nejvíce využívají velké firmy a korporátní inzerenti jako Ikea, T-Mobile, Hyundai, UniCredit Bank, ale i on-line obchody atd.
VideoAd (Grape Media) jsou vhodné pro klienty, kteří disponují klasickými televizními spoty. Na libovolném internetovém serveru lze streamovat video spoty ve vysokém rozlišení. VideoAd to umožňují i na stránkách, které nedisponují vlastním video obsahem. VideoAd formáty jsou vytvořené v HTML5 - tedy formátu, který se spustí na všech platformách - včetně mobilních telefonů, tabletů atd., které nepodporují standardní Flash formáty. VideoAd je alternativou k formátům, se kterými se uživatelé běžně setkávají na YouTube nebo Stream. V nabídce videoformátů AdActive se využívají např.: Rollband multivideo s formulářem, Kostka HTML5 nebo FloorAd.
-mav-