mBank a Broker Consulting uvádí značku BrokerPoint

pondělí, 07. září 2015, 10:14 Aktuality, Marketing MediaGuru

Internetová banka mBank uzavírá na českém trhu strategické partnerství s finančně poradenskou společností Broker Consulting. Spolupráce bude kromě jiného obsahovat zakládání a provozování až 70 obchodních míst pod názvem BrokerPoint. Fungovat budou na principu franšízingu. Letos budou otevřena první pilotní místa v Praze, během příštího roku přibližně další dvě desítky po celé České republice, zbytek do konce roku 2017. Místa, která budou ve městech nad 35 tisíc obyvatel a ve spadových oblastech, budou nabízet vedle bankovního provozu také servisní místa pro stávající klienty obou společností. Síť BrokerPoint by neměla narušovat pobočkovou síť mBank.

Vizualizace BrokerPoint
Vizualizace BrokerPoint

mBank si od partnerství slibuje především oslovení klientských segmentů, které dávají přednost poradenskému modelu. „Cílem mBank je do konce roku 2017 získat v České republice 700 tisíc klientů a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku.

Broker Consulting vidí přidanou hodnotu spolupráce především v široké produktové nabídce mBank. „Od BrokerPointů si slibujeme ještě lepší průnik do povědomí lidí v České republice. Budeme pro ně s mBank srozumitelnými a dostupnými partnery, kteří jim dokážou přinést peníze navíc,“ vysvětluje Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting. Dlouhodobě plánuje společnost nárůst klientské báze o 20 %.

Na podporu nové značky BrokerPoint není plánována žádná nadlinková kampaň, nicméně obě dvě společnosti budou spolupracovat v oblasti přímé marketingové komunikace. V plánu jsou letáky či newslettery.

-stk-