Kavárny CrossCafe nabízejí v kampani pikolo

čtvrtek, 17. prosince 2015, 14:29 Aktuality, Reklama MediaGuru

Český kavárenský řetězec CrossCafe spouští novou kampaň s názvem „Pro lepší den“. Tváří kampaně se stal zakladatel a majitel značky Jan Janák společně se svými zaměstnanci a jejich dětmi. „Kampaní chceme zdůraznit hlavní poslání kaváren CrossCafe. To, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne,“ vysvětluje Jan Janák.

CrossCafe_Image kampan_1

CrossCafe_Image kampan_2

Spolu s kampaní zavedl řetězec ve všech svých 22 kavárnách nový nápoj s názvem Pikolo. „Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín ,piccolo‘ vznikl spontánně, a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci, tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky pikolo,“ dodává Janák.

CrossCafe_pikolo_vizual

Kreativní koncept kampaně byl vytvořen in-house, realizace probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.

-stk-