Barrandov měla v listopadu přes 8 %, na čele Nova

čtvrtek, 01. prosince 2016, 13:00 TV MediaGuru

Televizní skupina Barrandov potvrdila růst sledovanosti i v letošním listopadu.

Televizní skupina Nova zůstala v listopadu 2016 nejsilnější tuzemskou skupinou z pohledu podílu na sledovanosti. V divácké skupině 15+ představoval její podíl 30,3 %, což bylo v meziročním srovnání o 0,4 procentního bodu víc. V letošním listopadu se meziročně dařilo především skupině Barrandov, která v celkovém podílu překročila 8 % a dosáhla na 8,2% podíl (+1,6 pb.), dále mediazastupitelství Atmedia s podílem 3,5 % a poté oběma nejsilnějším komerčním skupinám Prima a Nova.

Skupiny Barrandov a Atmedia si připsaly nejvyšší meziroční nárůsty i v divácké skupině 15-54, třetí skupinou s nejvyšším meziročním nárůstem byla Nova. Té se dařilo i ve skupině 15-69, kde se po TV Barrandov stala druhou nejrychleji rostoucí.

Barrandov dosáhla i nejvyšších meziročních nárůstů podílu v hlavním vysílacím čase, což platí o všech hlavních diváckých skupinách. V prime-timu si dále polepšila i skupina Prima, což platí především pro skupiny 15+ a 15-69. V divácké skupině 15-54, kde je v hlavním vysílacím čase dvojkou trhu, ale mírně za loňským výsledkem zaostala. Stejně jako v denním vysílání si i v prime-time polepšila Atmedia a i skupina Nova.

K růstu Atmedia přispěla především nová stanice Joj Family, která si v listopadu 2016 připsala podíl 0,6 % (D15+). Navýšení skupiny Barrandov souvisí částečně se zvýšením podílu hlavní stanice Barrandov, ale výrazněji s nárůstem tematických stanic Kino Barrandov a Barrandov Plus. Ze skupiny Prima jsou meziroční nárůsty především u menších kanálů Prima Max a Prima Comedy Central, v případě skupiny Nova se nejlépe vedlo stanici Nova Cinema.     

Podíl TV stanic v %, XI/2016, celý den, změna vs. XI/2015

celý den share 15+ (%) změna vs. XI/2015 share 15-54 (%) změna vs. XI/2015 share 15-69 (%) změna vs. XI/2015
Nova Group 30,3 0,4 36,19 0,58 32,56 0,92
ČT celkem 28,2 -1,82 23,13 -0,78 25,93 -2,07
Prima Group 22,1 0,51 22,4 -0,05 22,38 0,28
Barrandov Group 8,19 1,63 5,47 0,93 7,28 1,35
Atmedia 3,5 0,57 3 0,72 3,29 0,74
Stanice O 0,77 0,09 1,41 0,16 0,95 0,15
ostatní 6,68 -1,4 8,02 -1,58 7,29 -1,42

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, Pozn.: Změna uvedena v procentních bodech

Podíl TV stanic v %, XI/2016, prime-time, změna vs. XI/2015

prime-time share 15+ (%) změna vs. XI/2015 share 15-54 (%) změna vs. XI/2015 share 15-69 (%) změna vs. XI/2015
Nova Group 35,88 0,08 40,48 0,27 37,59 0,22
ČT celkem 27,72 -1,87 22,07 -0,83 25,31 -2,09
Prima Group 22,5 0,69 24,34 -0,18 23,46 0,73
Barrandov Group 5,68 1,08 3,86 0,87 5,08 1,08
Atmedia 2,38 0,34 2,03 0,47 2,23 0,42
Stanice O 0,39 0,11 0,69 0,2 0,48 0,15
ostatní 5,3 -0,47 6,35 -0,81 5,71 -0,52

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, Pozn.: Změna uvedena v procentních bodech

-mav-