Pilsner Urquell uvedl na Streamu pivní seriál

pondělí, 14. srpna 2017, 15:25 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Pilsner Urquell, který letos slaví 175. výročí, přichází se seriálem o české pivní kultuře. Ten navazuje na výpravný spot ze začátku roku, v němž diváky plzeňské pivo provází zásadními okamžiky českých dějin. Sedmidílný seriál o české pivní kultuře běží od 10. srpna na Streamu.

„Sérii jsme rozdělili na dvě části. První čtyři díly poběží na Streamu během srpna a září. Jejich hlavním sdělením bude právě fakt, že Pilsner Urquell podnítil vznik a je hlavním podporovatelem české pivní kultury,“ říká Martin Troup, marketingový manažer Pilsner Urquell.

Druhá série poběží na Streamu během října a listopadu. „V ní chceme divákům hlavně ukázat, jak Pilsner Urquell změnil celý svět piva. Více než sedmdesát procent celosvětové produkce totiž nese označení pils, pilsener nebo pilsner,“ dodává Troup.

Seriál doprovodí i online kampaň na serverech Seznamu. Součástí kampaně bude také komunikace na Facebooku, Youtube, bannerová kampaň a branding vybraných serverů.

Příběhy zlatého ležáku připravila pro Plzeňský Prazdroj agentura Triad Advertising, která vytvořila i zmíněný televizní spot a OOH na začátku letošní kampaně. Produkci zajistila společnost Nomad Films pod režijní taktovkou Markuse Kruga.

-mav-