T-Mobile zavede nové tarify s možností neomezených dat

středa, 21. srpna 2019, 13:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nové tarify nabídne T-Mobile od 1. září, přidá možnost neomezených dat. Komunikovat je bude novou kampaní.

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Od 1. září přijde T-Mobile s novými tarify, které nabídnou více dat a možnosti různých kombinací služeb. Zákazník si může poskládat tarif sám z hlasové a datové komponenty, jejíž velikost si zvolí podle svých potřeb. Může si nakombinovat množství minut i SMS a velikost datového balíčku, nebo dát přednost čistě datové variantě. Rovněž si může vybrat variantu smlouvy s dotací na telefon ve výši až 5000 korun na 24 měsíců, či bez dotace i časového závazku, a to za stejnou cenu měsíčního paušálu jako při variantě s dotací.

„V nových tarifech reflektujeme základní požadavky našich zákazníků, především potřebu větší porce dat a možnost získat nabídku na míru,“ vysvětluje Juraj Bóna, ředitel T-Mobile pro Českou republiku. Zcela neomezená data bude možné pořídit za 1 175 Kč, tarif i s neomezeným hlasem a daty za 1 575 Kč, neomezené volání a s 12 GB za 825 korun. 

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Při tvorbě nových tarifů mobilní operátor vycházel ze spotřeby zákazníků v rámci letní kampaně, která nabídla neomezené množství dat. „Během Neomezeného léta, které využilo 774 485 zákazníků, jsme získali jasnější představu o tom, jaký je reálný objem dat, jež jsou zákazníci schopni zkonzumovat, pokud si nemusí hlídat spotřebu, a tato data se odrážejí v konkrétních tarifech,“ dodává Bóna. Spotřeba dat se přitom zvýšila o 288 % z průměrných 3,3 GB na 12,8 GB, přičemž velký vliv měli na celkový výsledek tzv. heavy users. První patnáctka z nich spotřebovala během měsíce 30 TB.

Nejvíce se data konzumovala na YouTube (34 %) a Instagramu (14 %), dále na Facebooku, Google Play, Appstore, Netflixu, Spotify, Bittorrentu a Twitchi. Díky letní kampani získal T-Mobile téměř 80 tisíc nových zákazníků, z toho 32,9 tisíc na předplacené kartě Twist. 

Nové tarify podpoří během září po spuštění i nadlinková kampaň. „Nebudeme ji ale spouštět hned s nabídkou, zpočátku chceme jít spíše cestou přímé komunikace,“ dodává Juraj Bóna. 

-stk-