Husqvarna si na event marketing vybrala agenturu Extroverts

úterý, 20. července 2021, 14:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na organizaci každoroční Dealerské konference si společnost Husqvarna vybrala agenturu Extroverts.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Společnost Husqvarna se při přípravě Dealerské konference, kterou každoročně pořádala v offline prostředí, rozhodla pro tento rok jít online cestou. V květnu si ve výběrovém řízení na její organizaci vybrala agenturu Extroverts.

„Exroverts uspěla v tendru na zajištění naší online Dealerské konference zejména díky bohatým zkušenostem s eventy a s tím spojeným know-how. Jejich prezentace nabídky byla pojatá nestandardně jako online konference včetně wow efektů a konkrétních návrhů na zpestření online eventu,“ vysvětluje Tomáš Kafka, Head of Marketing CZ/SK.

Pro přípravu konference agentura již nyní připravuje gamifikační prvky, které mají účastníky vtáhnout do děje. Součástí bude i překvapení pro účastníky.

-stk-