tereta-zavadilova

Ekonomický web E15.cz zavádí placený obsah

Web deníku E15 přichází s placeným obsahem, denně chce zpoplatnit 2-3 zprávy. celý článek »

newsroom

GDPR se může dotknout i novinářské práce

Unie vydavatelů uspořádala konferenci k evropským nařízením GDPR a e-Privacy. celý článek »

digital

IAB: Požadavky na kvalitu digitálního měření sílí

IAB vytyčila priority rozvoje digitálního měření, zajímá ji transparentnost a propojenost online a TV. celý článek »

facebook

Facebook vylepšuje reklamní formát kolekcí

Sociální síť doplňuje interaktivní prvky do druhu inzerce, která má připomínat katalogy zboží. celý článek »

Programatický TV banner

R2B2: Programatická reklama roste letos o 123 %

Společnost R2B2 zveřejnila odhad vývoje programatické reklamy v letošním roce. celý článek »

daniel-grunt_1

iPrima se propojuje s televizí, kanibalizace se nebojí

Nová iPrima je dalším kanálem skupiny Prima, ale v online prostředí, popisuje Daniel Grunt. celý článek »

ilustrace_cas_1

Proč by se měly změnit žebříčky návštěvnosti?

Důležitější než žebříčky podle počtu unikátních uživatelů jsou žebříčky podle stráveného času. celý článek »

linked in

LinkedIn zavádí svou inzertní síť na další weby

Profesní sociální síť spouští po vzoru Facebooku vlastní Audience Network. celý článek »

obsahove-cileni_programatik

Obsahové cílení se rozšiřuje do hybridní televize

Programatická reklama přichází s další novinkou, rozšiřuje obsahové cílení do televize. celý článek »

Data zpracovani

RTB data od Seznam.cz mezi prvními prověřil Omnicom

Seznam.cz dokončuje práci na integraci externí DMP platformy, partnerům umožnil testování segmentů. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.