dataprotection

Přísnější ochrana osobních údajů přinese i vyšší pokuty

I české firmy se musí připravit na GDPR – nařízení o ochraně osobních údajů. Hrozí až 20 mil. eur pokuty. celý článek »

Burda_lifestyle

Burda mění obchodní strategii pro digitál

Burda připravuje novou podobu svých webů a mění i způsob prodeje online reklamy. celý článek »

socialni site

Reklama v online videu a v sítích atakuje noviny a rádio

Reklama v sociálních médiích má do roku 2019 získat pětinu veškerých online investic. celý článek »

live-video

Trendem sociálních sítí se letos stalo live video

Živé videopřenosy a chatovací roboti výrazně proměňují obsah i způsob komunikace na sítích. celý článek »

media

Mediální trh i letos procházel konsolidací

Pokračování majetkových změn, rostoucí konkurence v onlinu či prolínání mediatypů přinesl rok 2016. celý článek »

aktualne_banner

Economia byla odmítnuta s bannerem k uprchlíkům

Obavy z citlivosti tématu se promítají i do online reklamy. celý článek »

uber

Sdílená ekonomika v ČR roste, potřebuje ale pravidla

Sdílená ekonomika roste a s tím sílí i potřeba stanovit pro ni pravidla. celý článek »

Internet

Neovlivní.cz, Reportér a další mají granty od NFNZ

Nadační fond nezávislé žurnalistiky rozdělil granty pro média ve výši přesahující 2 mil. korun. celý článek »

Facebook-600x335

Google a Facebook ovládnou do 2020 display reklamu

Zvyšující se podíl Facebooku a Googlu na reklamním trhu vytváří tlak na klasické mediální firmy. celý článek »

seznam_google

Facebook letos nejhledanější v Googlu i Seznamu

Ke skokanům letošního roku patřily Mistrovství světa v hokeji, show Tvoje tvář či hra Slither.io. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.