Facebook rozšíří možnost cílení příspěvků

Facebook umožní cílit podle účasti na eventech

Firmám dá šanci zaměřit se na uživatele podle toho, kterých FB událostí se chtěli zúčastnit. celý článek »

hubnuti

Proč by se online měl zbavit reklamy na hubnutí?

Reklama slibující zázraky je pro online média velmi výnosná, přesto by se jí ale měla vyhnout. celý článek »

instagram-stories-creating

Instagram se svými Stories předstihl Snapchat

Instagram Stories hlásí 250 milionů denních uživatelů, zvýšil se i čas strávený na Instagramu. celý článek »

tipcars

Vltava Labe Media kupuje provozovatele webů TipCar

Vltava Labe Media zvýší dosah na internetovém trhu, získává společnost EBM system. celý článek »

facebook-live

Facebooku se fotbalová live videa neosvědčila

Fotbalové kluby hledají vhodné platformy pro živé videopřenosy, smlouvy s Facebookem jim skončily. celý článek »

twitter

Twitter snížil příjmy, počet uživatelů neroste

Sociální síť Twitter oznámila výsledky za druhé čtvrtletí roku 2017. celý článek »

ecommerce-expo

Vzniká první oborový veletrh E-commerce Expo

První český veletrh o e-commerce počítá až se třemi tisíci návštěvníky. celý článek »

facebook_10-years

Facebook: Počet měsíčních uživatelů překročil 2 miliardy

Facebook oznámil výsledky za druhé čtvrtletí roku 2017, dál výrazně zvyšuje výnosy a zisk. celý článek »

yt_robert-kyncl

YouTube: Roste sledovanost z mobilů a TV aplikací

Do Prahy přijel obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl, krátce vystoupil na setkání s klienty. celý článek »

zlata-rybka

Jak může Facebook inspirovat online média?

Online média se musí přizpůsobit trendům, inspirovat velkými hráči a posunout práci s uživateli. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.