mazagrande_slider

Tchibo začíná s kategorií kávových limonád

S novým nápojem Mazagrande se Tchibo pouští na pole nové produktové kategorie. celý článek »

luxus_moda

Tržby luxusních značek poklesly, žebříček vede LVMH

Za fiskální rok končící v červnu 2016 se tržby luxusních značek podle Deloitte snížily o 4,5 %. celý článek »

dron

Počet dronů stoupne do 2020 na 4,7 milionu

Podle odhadu se trh s drony pro komerční účely dostane na úroveň 127 miliard dolarů. celý článek »

skodakaroq

Škoda představila nové SUV Karoq

Škoda ukázala ve Stockholmu nový model Karoq, přes online kampaň lákala na live stream. celý článek »

slevomat

Slevomat chce videi zaujmout rodiny s dětmi

Slevomat se snaží novým konceptem oslovit rodiny s dětmi. Do kampaně zapojuje i video návody. celý článek »

mrkebab

Do Česka přijde Mr. Kebab, další sítě expandují

Letošní rok je pro mnoho síťových firem rokem expanze. Rozšíří se Fruitisimo, Ugo i Costa Coffee. celý článek »

denmatek_slider

Den matek využijí prodejci květin nebo cukrovinek

Den matek představuje po sv. Valentýnu a Velikonocích další zajímavou prodejní příležitost. celý článek »

mirinda

Mirinda vyhlašuje „spotřebitelské referendum“

Mirinda nechá spotřebitele rozhodnout, která ze dvou nových příchutí zůstane v obchodech. celý článek »

chytra-budoucnost-ceska-24-web

Chytrá budoucnost: Roboti nesmí vyřadit lidský prvek

Chytrá řešení by měla vést k úspoře zdrojů a času, lidský faktor by však zmizet neměl. celý článek »

martin-dorotik

Baťa: Marketingové investice chceme postupně navyšovat

O nové strategii značky i plánech do budoucna hovoří Martin Dorotík ze společnosti Baťa. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.