bohemia

Intersnack zvyšuje investice, chce být inovátorem

Intersnack plánuje rozsáhlé inovace, pod značkou Bohemia uvádí Kotlíkové brambůrky. celý článek »

jan_hummel

Fruitisimo: Nejdůležitější je, jak o nás mluví zaměstnanci

O nutnosti budování image dobrého zaměstnavatele i expanzi mluví Jan Hummel z Fruitisimo Group. celý článek »

shopping

Češi nakupují z akčních letáků stále méně

Výdaje Čechů za nákupy v retailu rostly, stále méně nakupují podle akčních letáků. celý článek »

sazka

Sazka podpoří online sázení, mění logo

Sazka vstupuje do světa online sázení. Plánuje rozšíření portfolia, chce oslovit nové cílové skupiny. celý článek »

bff17

Luxusní značky potřebují vyváženost offline a online

Vyvážený marketingový mix pomůže značce k úspěchu doma i v zahraničí, zaznělo na BFF17. celý článek »

robot

Nakupování se definitivně posouvá k zážitkům

Do retailu se dostávají roboti, hologramy i umělá inteligence, ukázal letošní veletrh Euroshop 2017. celý článek »

mcd_prodejna

McDonald´s otestuje v Česku nový koncept prodejen

McDonald´s přijde s další úpravou zákaznického servisu, který má vést k větší personalizaci. celý článek »

Nejúspěšnější sociální marketing dělá Unilever - titulek

Výkon na sociálních sítích značkám nestačí

Sociální sítě nejsou jen na výkon, hodí se i k budování značky, ukázala konference. celý článek »

richardgalovic

Favorit: Český trh je pro nás především testovací

O výhodách výroby v Česku i o marném hledání marketéra, mluví majitel Favoritu Richard Galovič. celý článek »

brandstorming-2017

Brandstorming: Za značkami jsou lidé, pochopte je

Uskutečnil se další ročník konference věnované značkám s názvem Brandstorming. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.