dr-max-koncept-bh-brno-campus-2

Dr.Max se chce více posunout k dermokosmetice

Dr.Max uvádí nový prodejní koncept, investuje do budování dermokoutků. celý článek »

globus_bigdata

Náskok před konkurencí zajistí smart data přístup

Big Data jsou dnes už očekávaným standardem, konkurenční výhodou je smart data přístup. celý článek »

franchiseclub_richtr

Dobrý design prodává, ukazuje česká praxe

Design nelze definovat jen esteticky, ale i funkčností, myslí si Michal Richtr z Dynamo Design. celý článek »

marketing

Růst rozpočtu letos předpokládá 86 % marketérů

Trendem letošního roku v marketingu mají být youtubeři a živé mobilní video. celý článek »

prklub

Firemní obsah směřuje ke zjednodušování

Firemní média tíhnou postupně k jednoduchosti, zkracování textů a vizualizaci. celý článek »

modre-z-nebe_vizualizace-a1

Valentýna využívají zejména značky čokolád

Valentýna chce letos slavit 6 z 10 Čechů, největší marketingovou příležitostí je pro čokolády. celý článek »

jan-juza_1

TON: Je potřeba začít pracovat s mladou cílovkou

Značka TON začíná pracovat s mladou cílovou skupinou, říká její marketingový ředitel Jan Juza. celý článek »

lasvit

Zapojení designu dokáže značku nastartovat

Už několikrát ukázal design svou sílu, která pomohla (znovu)nastartovat nejednu českou značku. celý článek »

amazongo

Retail budoucnosti počítá s internetem věcí

Internet věcí se dostává i do prodejen. Přináší více dat, ale i riziko a zodpovědnost. celý článek »

retailsummit

Retail se musí připravit na „propojenější“ svět

Retail se musí připravit na stále náročnějšího zákazníka, datovou analytiku a personalizaci. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.