rodice

Nová generace rodičů chce v reklamě vidět i chyby

Dokonalý rodič neexistuje, myslí si mileniálové. A to samé chtějí po reklamě. celý článek »

strongbow

Alkoholové značky nabízí v létě zelené oázy

Stále více značek alkoholických nápojů vytváří možnosti, jak uniknout ruchu velkoměsta. celý článek »

teegschwendner

TeeGschwendner: Na českém trhu musíme posílit značku

Známý německý prodejce čajů plánuje v Česku expanzi, spolu s tím posílí i investice do marketingu. celý článek »

petra-koscielniakova_moneta

Pět tipů pro klientskou péči na Facebooku

Petra Koscielniaková, vedoucí klientské péče Moneta Money Bank, shrnuje přístup banky na Facebooku. celý článek »

kreuziger

Silniční cyklistika zvýší své marketingové aktivity

Silniční cyklistika se na českém trhu snaží marketingovým přístupem přilákat nové jezdce. celý článek »

GreenMarketing

Na udržitelnosti staví strategii v Česku spíše menší firmy

Udržitelnost jako základ strategie využívají v Česku převážně menší firmy, globální hráči jen okrajově. celý článek »

GeneraceZ

Luxusní značky si hledají cestu k mileniálům

Trh luxusu letos roste, hledá však nové strategie, jak oslovit mladé spotřebitele. celý článek »

ecommerce-expo

Vzniká první oborový veletrh E-commerce Expo

První český veletrh o e-commerce počítá až se třemi tisíci návštěvníky. celý článek »

migros_veggiebags02

Ekologickou cestou se vydávají i zavedené značky

Spotřebitelé jsou čím dál ekologicky zodpovědnější, to samé žádají po značkách. celý článek »

AirBank

KPMG: Nejlepší zákaznická zkušenost v ČR je s bankami

Podle výzkumu KPMG si Češi u značek nejvíce váží důvěryhodnosti a fair play. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.