vegggo_chodov4

Vegg-Go: Stavíme na chuti, autenticitě a dostupnosti

Síť vegetariánských a veganských restaurací Vegg-Go plánuje expanzi do celé Evropy. celý článek »

vladimiraformankova_

Chceme podporovat unikátní hospodskou kulturu

O nové kampani Staropramenu i Výčepech Braníku mluví marketérka Vladimíra Formánková. celý článek »

centrum-chodov-1

Nové Centrum Chodov nabídne přes 300 značek

Zrekonstruované Centrum Chodov otevírá ve středu 11. října. Nabídne obchody, restaurace, kina i spa. celý článek »

lacave

I volba správného osvětlení může ovlivnit prodeje

Světlo v místě prodeje pomáhá budovat image značky, navigovat i prodávat. celý článek »

vodafone_ready

Vodafone mění po téměř 20 letech positioning

Vodafone se rozhodl ke změně positioningu značky, chce být partnerem ve světě technologií. celý článek »

nestle

Nestlé mění strategii, soustředí se na zdraví

Společnost Nestlé přehodnocuje svoji strategii, zaměřit se chce na zdravější produkty. celý článek »

Lidé vyhledávají vánoční dárky už v říjnu

Zadavatelé by už měli startovat digitální vánoční kampaně, lidé už od října hledají inspiraci. celý článek »

opavia-1

Opavia posílí branding, uvede novou kampaň

Značka Opavia chce změnou brandingu i kampaní posílit hodnoty rodiny a soudržnosti. celý článek »

kavarnystesti

Sazka testuje Kavárny Štěstí, už jich má pět

Propojení světa loterie s kavárnou se Sazce zatím jeví jako dobré. celý článek »

generacecz

OMG Research: U teenagerů vede značka Nike

Boty jsou pro teenagery známkou společenského statusu, oblíbené jsou Nike, adidas a Puma. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.