makro_inspirace-65

Makro uvádí nový koncept prodejny

S novým konceptem se Makro posunuje od prodeje ke službám, zařazuje lokální dodavatele. celý článek »

davidvejtruba

Získat rozptýlenou pozornost stojí stále víc peněz

O stále nákladnější cestě k oslovení zákazníků se diskutovalo na konferenci Retail in Detail. celý článek »

letuska-cz_zleva_jan-marek_ondrej-kaftan

Letuška.cz: Kiwi za konkurenci nepovažujeme

Inspirovat lidi k cestování se ukazuje jako správná strategie, říká marketér Letuška.cz Jan Marek. celý článek »

upc_miller

UPC mění positioning, uvádí Happy Home

S novou image se chce UPC zaměřit na zážitky, které poskytuje domácnostem. celý článek »

pizzahut_as

Pizza Hut: Značku stavíme na kvalitě a pohodlí

Zakládáme si na rychlosti, kvalitě i transparentnosti, říká za Pizza Hut Agnieszka Kozłowska. celý článek »

jana-vyhlidalova

V Česku vzniká prostor pro butiková hračkářství

Rodiče jsou na hračky pro své děti stále náročnější, říká majitelka Kidtown.cz Jana Vyhlídalová. celý článek »

zdeneknovak

Prim: Chceme přivést i mladou klientelu

Hodinky Prim chtějí oslovit mladé zákazníky, říká Zdeněk Novák ze společnosti Elton hodinářská. celý článek »

pizzahut

Pizza Hut otevírá první pobočku, v ČR jich chce 70

Značka Pizza Hut se vrací na český trh, kde plánuje do roku 2021 otevřít až 70 poboček. celý článek »

nano_slide

Nano Energies: Češi začínají slyšet na ekologické hodnoty

Dodavatel zelené energie staví svou značku na udržitelnosti, počet zákazníků mu rok od roku roste. celý článek »

Online Shopping

Na internetu nejčastěji nakupuje generace Y

Generace Y je v online nakupování aktivnější než mladší generace Z, ukazuje průzkum RetailTrek. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.