Marketing Výzkum Českému spotřebiteli průměrnost nestačí Marketing Výzkum Martina Olbertová, autorka výzkumu Klienti a agentury v ČR, hovoří o kreativitě ve výzkumu, (ne)průměrnosti českého spotřebitele a potenciálu sémiotiky pro marketing. Marketing úterý 26. března 2013
Tisk Köppl bude u Soukupa vydávat titul podobný M&M Tisk Část zakladatelů týdeníku Marketing & Media bude u Jaromíra Soukupa vydávat titul MarketingSalesMedia, připomínající M&M. Tisk pondělí 25. března 2013
Tisk Sanoma si dělá z trhu legraci, týdeník Agenda stáhne Tisk Nový projekt vydavatelství Sanoma Media Praha týdeník Agenda má být pouhou fikcí a s druhým číslem skončit. Tisk pondělí 25. března 2013
Rádio Rádio BBC se změní na Zet, dohodlo se i s Economií Rádio Lagardère začíná budovat své zpravodajské rádio. Opustí stávající značku BBC, rádio přejmenuje na Zet. Rádio pondělí 25. března 2013