Radio

Komerční rádioví vlastníci zvýšili za rok tržní podíl

Nejvyšší podíl má stále Český rozhlas, komerční hráči si ale meziročně polepšili. celý článek »

michel-fleischmann

Fleischmann: Rádia čelí Spotify nebo YouTube

Rádia by měla reagovat na nástup digitální revoluce, myslí si prezident Lagardere Active. celý článek »

radio

Čisté investice do rádií ve druhém čtvrtletí zpomalily

Na vývoj ve druhém čtvrtletí měl vliv nižší objem od mediálních agentur, říkají provozovatelé. celý článek »

Radiozurnal_Vyborna

Nová data rádií: Vede Impuls, Radiožurnál je třetí

Nová data poslechovosti rádií Radio projekt potvrdila rozložení sil na rádiovém trhu. celý článek »

Radio

ÚOHS: Radiohouse může rozšířit svoji činnost

Nejsilnější hráč rádiové reklamy Radiohouse získal souhlas od antimonopolního úřadu. celý článek »

hrnko-miroslav

Agenturní prodej Radiohouse vede Hrnko, Beran odchází

Radiohouse mění strukturu agenturního prodeje. Michal Beran odchází, řízení přebírá Miroslav Hrnko. celý článek »

Radio Kiss

Media Club pohltí Radio United, začlení rádia

Prodej reklamního prostoru soustředí skupina Prima pod společnost Media Club. celý článek »

Nové studio Zet, foto: R. tecl

Rádio Zet přejde na letní provoz, odvysílá reprízy

Zpravodajské Rádio Zet nabídne přes léto jen reprízy, reaguje na rozhodnutí RRTV. celý článek »

media

TI: Vlastníky českých médií nelze vždy dohledat

Transparency International vyzvala mediální firmy, aby doplnily informace o svém vlastnictví. celý článek »

zdena-chocholousova

Lagardere chce dál rozšiřovat značku Pigy

Dětská značka Pigy se významně rozrostla mimo rozhlasový éter, v plánu má další novinky. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.