teenager

Mileniálové věnují 25 % času prohlížení webu

Jak se liší mediální chování generace mileniálů od střední generace, ukazuje následující zjištění. celý článek »

radio

Čisté investice do rádií loni vzrostly o 3 % na 1,5 mld. Kč

Loňský rok hodnotí provozovatelé z pohledu rádiové reklamy jako jeden z nejlepších. celý článek »

Radio

Pozice za Impulsem se vyrovnávají, roste ČRo Plus

Nová data výsledků poslechovosti rádií přinášejí dílčí změny v pořadí stanic. celý článek »

TV obrazovky

Jak se mění poměr času u TV, rádia a internetu?

Nejvíce času z trojice uvedených mediatypů věnujeme televizi, roste ale multiscreening. celý článek »

frekvence-1

Lagardere: F1 zvýšila tržby a zisk, E2 drží obrat

Rok 2015 přinesl lepší výsledky Frekvenci 1 a stabilní Evropě 2. Ve ztrátě je rádio Zet. celý článek »

Evropa 2_Ranni show

Jak PR, digitál a rádio „vrátily“ Šilhánovou na E2

Případová studie stanice Evropa 2 o propojení rádia a digitálu k PR komunikaci. celý článek »

CT studio_1

David Smoljak: Novela chce posílit nezávislost ČT a ČRo

Novela zákonů o ČT a ČRo má zabránit střetu zájmu politiků u médií veřejné služby. celý článek »

mafra1

Sněmovna přes veto zakazuje politikům vlastnit média

Poslanecká sněmovna přes veto prezidenta Zemana schválila přísnější zákon o střetu zájmů. celý článek »

media

Mediální trh i letos procházel konsolidací

Pokračování majetkových změn, rostoucí konkurence v onlinu či prolínání mediatypů přinesl rok 2016. celý článek »

michel-fleischmann

Fleischmann: Rádia E2 a F1 mají na to být jedničky trhu

Lagardere Active ČR chce příští rok podpořit k růstu rádia Evropa 2 a Frekvence 1. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.