piaf_grandprix

PIAF: Grand Prix pro Sea Hero Quest od T-Mobile

Grand Prix PIAFu putuje do britské Saatchi&Saatchi, Češi získali pět ocenění. celý článek »

piaf_2017

PIAF: Dobrá strategie nestačí, důležitější je exekuce

Pokračuje konference PIAF, přinášíme další postřehy ke sportovnímu marketingu. celý článek »

piaf_sport2017

PIAF: Sportovní marketing tvoří příběhy a fanoušci

Letošní ročník reklamního festivalu PIAF se opět věnuje sportovnímu marketingu. celý článek »

luxus_moda

Tržby luxusních značek poklesly, žebříček vede LVMH

Za fiskální rok končící v červnu 2016 se tržby luxusních značek podle Deloitte snížily o 4,5 %. celý článek »

Graf_vysledky

Mediální investice: TV reklama v dubnu narostla

Duben přál televizní a internetové reklamě, ukazují nová data z monitoringu. celý článek »

orbit

Orbit mění koncept, rozvíjí téma sebevědomí

Značka žvýkaček Orbit se v novém konceptu „Čas zazářit“ posouvá do emocionální roviny. celý článek »

skoda

Škoda: Na YouTube se vyplatí pečovat o fanoušky

Za úspěchem Škody na YouTube stojí obsah a blízký kontakt s fanoušky. celý článek »

kofola_2017png

Kofola mění koncept, místo Fofoly přichází KFL

V nové kampani zredukuje Kofola svůj název jen na tři písmena KFL. Nabádá k „replyšování“. celý článek »

daniel-jerman

DIVR: Virtuální realita může udělat skvělý event

Virtuální realita je zatím na začátku, marketéři se musí o ní naučit přemýšlet, říká Daniel Jerman. celý článek »

Jiří Herian

Marketéři by měli propojovat mediální a prodejní data

Marketéři nevyužívají možnosti, které jim dnešní data nabízejí, myslí si Jiří Herian, šéf OMD. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.