VOLBY

Volební kampaně letos poprvé ovlivní limit 90 mil. Kč

Limitní částce 90 milionů korun se svými investicemi přiblíží jen největší strany. celý článek »

ondrejrocek_nahled

Yinachi: Klientům pomáháme stát se hvězdami

O klientech, kteří chtějí marketingem nadchnout, i vlastním vydavatelství, mluví Ondřej Roček z Yinachi. celý článek »

penize

Růst hrubých mediálních investic v únoru zpomalil

Hrubé mediální investice byly sice v únoru meziročně vyšší, tempo růstu z ledna ale ztratily. celý článek »

addca17

Jaká kreativa má dostat Grand Prix na Louskáčkovi?

Co má obsahovat práce, která na ADC Creative Awards může získat Grand Prix, se dozvíte v anketě. celý článek »

twitter-moments

Twitter chce zatraktivnit pre-rolly a Momenty

Lepší cílení a statistiky mají k multimediálním formátům Twitteru přilákat zadavatele i uživatele. celý článek »

fidorka

Fidorka mění koncept, staví ho na rivalitě

Nová kampaň Fidorky se bude opírat o rivalitu mezi jednotlivými příchutěmi. celý článek »

cs_3

ČS sází v novém konceptu na příběhy klientů

Česká spořitelna mění po dvou letech komunikační koncept, opouští Palečkovi. celý článek »

3dreklama

Trh reklamních předmětů překonal 5,5 mld. korun

Objem trhu dárkových a reklamních předmětů v roce 2015 přesáhl 5,5 miliardy korun. celý článek »

coca-cola

Coca-Cola podpoří inovovanou zero variantu

Coca-Cola chce s jednotnou strategií One Brand podpořit zejména své light varianty. celý článek »

IT1_velka

Nejlepším hercem v reklamě je Ivan Trojan

Reklamní soutěž Prima Zlatá pecka rozdala své ceny pro nejlepší reklamy i herce v reklamě. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.