staropramen_smichov

Staropramen posiluje své spojení se Smíchovem

V novém konceptu zdůrazňuje Staropramen svůj smíchovský původ. celý článek »

t-mobile_b2b_slider

T-Mobile představuje na poli B2B nový positioning

Před firemními zákazníky se T-Mobile nově profiluje jako digitální průvodce. celý článek »

mhd

Dopravní podniky v kampani vysvětlují výhody MHD

Dvě desítky dopravních podniků představují „hromadu důvodů“, proč jezdit MHD. celý článek »

vybavaprokazdeho

U školních pomůcek není cena primárním kritériem

Blíží se začátek školního roku, na návrat do lavic brojí retaileři i výrobci školních pomůcek. celý článek »

john_casual

Oslavovat vtipné reklamy bez výsledků nechceme

Naším úkolem je doručovat klientům výsledky, ne sbírat ceny, říká John Domas z Fallonu. celý článek »

TV ovladac

Fakta a mýty kolem odložené televizní sledovanosti

Svůj pohled na problematiku odložené sledovanosti představuje Michal Charvát z Group M. celý článek »

rsts_zmente-bydleni-zmente-zivot_kv

RSTS: S novým konceptem jdeme směrem k serióznosti

Raiffeisen stavební spořitelna spouští novou kampaň. Místo bláznivého kutila přicházejí na řadu emoce. celý článek »

ikea_acne

Konzultantské firmy posilují na reklamním trhu

Firmy původně zaměřené na konzultantství nepolevují v akvizicích na poli marketingu a reklamy. celý článek »

foto_petra_dvorakova

Mediavest se i v Česku změní na Spark Foundry

Mediavest se globálně změní na Spark Foundry, českou pobočku vede Petra Dvořáková. celý článek »

vicks

Problémové reklamy: Lidl, Vicks nebo dům hrůzy

Rada pro reklamu letos řešila vulgární slova, děsivé video či odporné billboardy. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.