Graf_vysledky

Mediální investice v roce 2016 táhla TV reklama

Z pohledu monitoringu reklamních investic se loňský rok zařadil k nejúspěšnějším v posledních letech. celý článek »

hyundai

Rada řešila reklamy Hyundai, KFC, Lenova či Playboye

Rada pro reklamu obdržela loni téměř 40 stížností. Které reklamy řešila? celý článek »

online reklama

Mediální investice jsou stabilní, posiluje digitál

Mediální investice zůstávají na stejné úrovni jako loni, dále roste digitál, říkají zadavatelé. celý článek »

hbbtv_reklama

HbbTV se rozšiřuje, Prima chce dvojnásobné tržby

Do reklamních kampaní v rámci HbbTV se loni zapojilo osm televizních stanic. celý článek »

Penize_euro

Deloitte: Každé euro do reklamy se zhodnotí 7krát

Každé euro vložené do reklamy se zhodnotí v HDP sedmkrát, ukazuje studie společnosti Deloitte. celý článek »

creativityboosterday

Pro popsání ideje kampaně by měl stačit tweet

Úspěšná reklama potřebuje skvělý nápad a kvalitní provedení, zaznělo na Creativity Booster Day. celý článek »

fb_mg

Top z našeho Facebooku: Bodoval Donald, Brad i Leo

V závěru roku nabízíme výběr top příspěvků na našem Facebooku. Přejeme všem krásný rok 2017. celý článek »

knihy

Knihy 2016 o médiích, marketingu a PR

Přinášíme výběr letošních knižních novinek, které mohou být užitečné v médiích, marketingu a PR. celý článek »

NasGrunt

Česká reklama: Ve světě uspěly McCann a Y&R

Agentury McCann a Y&R získaly v uplynulém roce nejvíce cen v mezinárodním klání. celý článek »

personalie

Personální změny roku v marketingu, reklamě a PR

Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn roku v marketingu, reklamě a PR. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.