vicks

Problémové reklamy: Lidl, Vicks nebo dům hrůzy

Rada pro reklamu letos řešila vulgární slova, děsivé video či odporné billboardy. celý článek »

02.05.2016, Martina Říhová, ředitelka pobočky mediální agentury Starcom ONA020516, Image: 289184193, License: Rights-managed, Restrictions: Při použití tohoto snímku povinnost uvést kredit ve formě: PETRA PIKKELOVÁ / MAFRA / Profimedia, Model Release: no, Credit line: Profimedia, MFDNES + LN

Martina Říhová: Do mediální branže se vrací hravost

Dnešní doba je mnohem hravější než období před deseti lety, říká Martina Říhová, CIO Publicis One. celý článek »

MarekHlavica

Effie: Dokažte efektivitu kampaně a dejte ji do příběhu

S měnícími se pravidly soutěže Effie AKA radí, jak správně napsat vítěznou přihlášku. celý článek »

Mike Cachuela

Cachuela: Dobrý příběh musí být detailně promyšlen

Kvalitní příběh musí od začátku vědět, kam směřuje, radí scénárista Mike Cachuela. celý článek »

casopisy

Stem/Mark: Nejméně lidem vadí reklama v tisku

Nejvíce lidem vadí reklama v televizi a na internetu, nejméně ve venkovním prostoru a tisku. celý článek »

Nové studio TV Óčko, foto: MediaGuru.cz

Televize odvysílaly v pololetí víc reklamních TRP než loni

Trh s televizní reklamou ovládají dva subjekty: skupina Nova a uskupení Media Club. celý článek »

penize

Hrubé mediální investice se v prvním pololetí zvýšily o 11 %

Data za první pololetí 2017 potvrdila zvýšení investic, které jsou určeny na reklamu v médiích. celý článek »

Graf_vysledky

Žebříček mediálních agentur a sítí za rok 2016

Recma sestavila žebříček mediálních agentur a nákupních sítí, který se vztahuje k roku 2016. celý článek »

canneslions_media

Nejlepší mediální kampaně z Cannes

Přinášíme přehled nejlepších mediálních kampaní na letošním festivalu Cannes Lions. celý článek »

fbmessenger

Facebook zavádí reklamy i do Messengeru

Sociální síť našla další možný zdroj příjmů, v aplikaci Messenger se mají brzy objevovat reklamy. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.