Speciály

Guru Lady

Vše o ženách v marketingu, reklamě a v médiích. Rozhovory s marketingovými a mediálními manažerkami, jejich názory na osobní a pracovní život.
zobrazit speciál »

České značky

Mapování českých značek na trhu, nejen těch úspěšných, ale i těch, co v poslední době vstávají z popela a snaží se o návrat na výsluní.
zobrazit speciál »

Neuromarketing

Novinky, poznatky, studie a výzkumy z oboru neurovědy, která je stále rozšířenějším nástrojem pro marketingovou komunikaci a mediální plánování.
zobrazit speciál »

Vývoj reklamy

Jak vypadaly první inzeráty a reklamní spoty v tehdejším Československu? Jak se reklama u nás vyvíjela?
zobrazit speciál »
JanSkoda

Redesign i komunikace pomohly Hollandii k růstu

O tom, jak redesign obalů a komunikační aktivity pomohly růstu, mluví marketér Jan Škoda. celý článek »

Hanna Nowak

Starbucks: Plánujeme více investovat do obsahu

O rozvoji značky i budování marketingového týmu mluví Hanna Nowak z AmRestu. celý článek »

Karin Vedrova

Bauer Media má podporu majitelů k akvizicím v Česku

Odcházím v nejlepším, říká ředitelka Alena Černá, která vedení Bauer Media předává Karin Vedrové. celý článek »

PavlaDubraska

Nydrle: Kreativní řešení chceme stavět na datech

O zkušenostech s budováním on-site agentur i směřování agentury Nydrle hovoří Pavla Dúbravská. celý článek »

Alex Ruzek

Alex Ruzek: Je čas rozšířit hranou tvorbu o další formáty

Nova chystá reality show, které mají zpestřit prime-timové vysílání, říká šéfka programu Alex Ruzek. celý článek »

VladkaDvorakova

ČMSS: Liška je symbolem celého stavebního spoření

Zaměříme se na širší rozsah služeb spojených s bydlením a finančním zajištěním, říká Vladimíra Dvořáková z ČMSS. celý článek »

Miroslav Kotik

Nechceme být s Igráčkem vnímáni jen jako retro

O redesignu i image značky Igráček hovoří Miroslav Kotík, jednatel firmy EFKO-karton. celý článek »

MichaelTelecky

Tonak: Nechceme být jen značkou pro prarodiče

O nové strategii české značky klobouků Tonak mluví Michael Tělecký ze společnosti PCTC Invest AB. celý článek »

Igracek_OldNew

Tradiční značka Igráček upravuje logo i obaly

Značka Igráček letos slaví 40 let, při této příležitosti prochází kompletním redesignem. celý článek »

Lucie Tvarůžková

Zonky: Příběhy zákazníků jsou nejlepším marketingem

Naším letošním cílem je zvýšit brand awareness a edukovat trh, říká ředitelka Zonky Lucie Tvarůžková. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.