Speciál České značky

Mapování českých značek na trhu, nejen těch úspěšných, ale i těch, co v poslední době vstávají z popela a snaží se o návrat na výsluní.

JanSkoda

Redesign i komunikace pomohly Hollandii k růstu

O tom, jak redesign obalů a komunikační aktivity pomohly růstu, mluví marketér Jan Škoda.
Miroslav Kotik

Nechceme být s Igráčkem vnímáni jen jako retro

O redesignu i image značky Igráček hovoří Miroslav Kotík, jednatel firmy EFKO-karton.
MichaelTelecky

Tonak: Nechceme být jen značkou pro prarodiče

O nové strategii české značky klobouků Tonak mluví Michael Tělecký ze společnosti PCTC Invest AB.
Igracek_OldNew

Tradiční značka Igráček upravuje logo i obaly

Značka Igráček letos slaví 40 let, při této příležitosti prochází kompletním redesignem.
BFF_16

BFF: Tradiční české značky Tonak i Snaha věří designu

U českých tradičních módních značek se design dostává do popředí zájmu.
Bata_brand

Značka Baťa stanovila pilíře nové strategie

Baťa připravuje novou globální brandovou strategii, už identifikovala její základní pilíře.
Marcos

Kvalita je základ, teď potřebujeme přidat emoce

O redefinaci značky Baťa i potřebách spotřebitelů mluví Marcos Cánovas, šéf Baťa Brand Team.
zakaznicka zkusenost

Zákaznická zkušenost: Na co sází Favorit, Uber či Stock?

Na konferenci Brand Management se diskutovalo i o zákaznické zkušenosti některých značek.
Jiří Vlasák

Pro úspěch se musíme chovat jako malá firma

Agentury mají pocit, že nám mají strategicky řídit značku, to ale nepotřebujeme, říká Jiří Vlasák.
Bata

Baťa sází na glokální přístup, chce ale jednotnou image

Značka Baťa se na každém trhu přizpůsobuje lokálnímu vkusu.

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.