Indulona_Novy

Indulona: Jsme tradiční značkou, ne staromódní

Značka Indulona prošla rebrandingem, kterým si chce své místo u spotřebitelů ještě více utvrdit.
grantmckenzie

I zadavatelé musí být o něco odvážnější

Na českém trhu je hodně talentů, podle jejich práce je ale nepoznáte, říká Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.
Pedro shop Praha 2

První prodejna značky Pedro otevřela v Letňanech

Tradiční značka žvýkaček Pedro otevřela svou vůbec první prodejnu v republice.
Superb

Ogilvy & Mather: Nejvyšší tržní hodnotu má Škoda

Nejlépe svůj potenciál českého původu umí využít Kofola, říká studie Ogilvy & Mather.
PU_tacky

S Pilsner Urquell stavíme dům, nikoliv už jen fasádu

O tom, jak se Pilsner Urquell snaží stát v zahraničí ikonickou značkou, hovořil na PIAFu Petr Dvořák.
Lenka Kroupova

Nechceme využívat pivních ani hokejových klišé

Hokej je pro nás iniciativa, jak pomoci Krušovicím u nás i v zahraničí, říká Lenka Kroupová z Heinekenu.
Pedro_Slider3

Značka Pedro je opět vidět, rozšiřuje portfolio

Pedro už nejsou jen žvýkačky, nyní značka zastřešuje i další produkty.
Diamante2

Značka Favorit je zpět, míří na lidi se zájmem o módu

Komunikaci v nadlinkových médiích chystá značka kol Favorit v druhé polovině dubna.
grantmckenzie

Retail Summit: Prazdroj chce mířit více na ženy

Konzervativní nejsou spotřebitelé, jedině podnikatelé, myslí si Grant McKenzie z Plzeňského Prazdroje.
Jiří Vlasák

Kofola: O složení mediamixu přemýšlíme stále více

Hledáme nové způsoby komunikace, říká Jiří Vlasák, marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko.

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.