Petra Fundova

Marianne se už nevymezuje věkem, hlavní je inspirace

Nová podoba Marianne je výsledkem proměny životního stylu čtenářek, říká Petra Fundová.
Eva Stejskalová

Start bez investora byl těžký, ale to nás posílilo

Jsme tady pro podporu regionů, říká majitelka Regionální televize CZ Eva Stejskalová.
Agnieszka_Bobrukiewicz

Benzina: Sázíme na emoce, adrenalin a extrémní zážitky

Chceme ukázat, že jsme moderní značkou, říká Agnieszka Bobrukiewicz z marketingu Benziny.
Lada Hrochova

Regionální prodej jsme letos zvýšili o 40 %

Rozšíření regionálního prodeje a příchod Impulsu přinesly navýšení prodejů, říká generální ředitelka Radio United Services Lada Hrochová.
RenataNemcovaPixova

Radost a klientský zážitek stavíme i nad prodej

O připravovaném komunikačním konceptu a nových hodnotách ČSOB, mluví Renata Němcová Pixová.
Jitka Bělušová

Forum Karlín: Vytíženější, než se předpokládalo

Rozpočet na minulý rok jsme v některých měsících i překročili, říká ředitelka Jitka Bělušová.
Lenka Kroupova

Nechceme využívat pivních ani hokejových klišé

Hokej je pro nás iniciativa, jak pomoci Krušovicím u nás i v zahraničí, říká Lenka Kroupová z Heinekenu.
Markéta Kristlová

Milka: Produktové inovace fungují dobře

Společenská témata se v komunikaci značky Milka obvykle osvědčují, říká Markéta Kristlová.
Kamila Mortimer

JCDecaux chce být víc vidět a vrátit se na místo lídra

Obchodní strategii ve společnosti JCDecaux řídí od začátku září Kamila Mortimer.
Renata Matusinovic

Příští rok plánujeme s Dolce Gusto digitální revoluci

O ambicích vytvořit nejlepší e-shop v zemi hovoří Renata Matusinović z Nestlé.

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.