Speciály

Guru Lady

Vše o ženách v marketingu, reklamě a v médiích. Rozhovory s marketingovými a mediálními manažerkami, jejich názory na osobní a pracovní život.
zobrazit speciál »

České značky

Mapování českých značek na trhu, nejen těch úspěšných, ale i těch, co v poslední době vstávají z popela a snaží se o návrat na výsluní.
zobrazit speciál »

Neuromarketing

Novinky, poznatky, studie a výzkumy z oboru neurovědy, která je stále rozšířenějším nástrojem pro marketingovou komunikaci a mediální plánování.
zobrazit speciál »

Vývoj reklamy

Jak vypadaly první inzeráty a reklamní spoty v tehdejším Československu? Jak se reklama u nás vyvíjela?
zobrazit speciál »
MonikaSokolova

Blesku pro ženy se vyplatila sázka na český obsah

Šéfredaktorka Monika Sokolová považuje obrat v konceptu za zlomový pro jeho aktuální postavení. celý článek »

BFF_16

BFF: Tradiční české značky Tonak i Snaha věří designu

U českých tradičních módních značek se design dostává do popředí zájmu. celý článek »

Bata_brand

Značka Baťa stanovila pilíře nové strategie

Baťa připravuje novou globální brandovou strategii, už identifikovala její základní pilíře. celý článek »

MichalaLangerová

Kolonial.cz: Trh online potravin si musíme vytvořit

Trh online potravin je nový, podobně jako v 90. letech operátoři, říká Michala Langerová z Kolonial.cz. celý článek »

MarieBaricicova

PepsiCo: Pokračujeme v trendu navyšování investic

PepsiCo bude i v příštím roce posilovat své investice do marketingu, říká Marie Baričičová. celý článek »

Lenka Cerna_Annonce

Pro Annonci začínají být výnosy z webu stěžejní

Výkonná ředitelka Annonce Lenka Černá popisuje změnu v hospodaření firmy. celý článek »

Marcos

Kvalita je základ, teď potřebujeme přidat emoce

O redefinaci značky Baťa i potřebách spotřebitelů mluví Marcos Cánovas, šéf Baťa Brand Team. celý článek »

Petra Fundova

Marianne se už nevymezuje věkem, hlavní je inspirace

Nová podoba Marianne je výsledkem proměny životního stylu čtenářek, říká Petra Fundová. celý článek »

Eva Stejskalová

Start bez investora byl těžký, ale to nás posílilo

Jsme tady pro podporu regionů, říká majitelka Regionální televize CZ Eva Stejskalová. celý článek »

zakaznicka zkusenost

Zákaznická zkušenost: Na co sází Favorit, Uber či Stock?

Na konferenci Brand Management se diskutovalo i o zákaznické zkušenosti některých značek. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.