Deloitte: Generativní AI vyzkoušelo jen 22 % Čechů
Povědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte.
3/28/2024 1:30:00 PMPovědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte.
3/28/2024 1:30:00 PMZpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
3/28/2024 11:55:00 AMNecelá pětina respondentů do průzkumu pro Axocom uvedla, že pravidelně vaří podle televizních pořadů.
3/22/2024 9:35:00 AMRůst hodinových sazeb v komunikačním oboru je nižší než průměrná inflace, ukazuje pravidelný průzkum Asociace komunikačních agentur (AKA).
3/4/2024 10:50:00 AMReklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum Ressolution Group a Nielsen.
2/27/2024 4:20:00 PMDen svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé. Častěji to plánují muži než ženy.
2/14/2024 6:50:00 AMAž 80 % firem si myslí, že generativní AI nás zásadně změní. Více než polovina se obává, že ještě zvýší ekonomickou nerovnost.
2/4/2024 7:30:00 AMK nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček, patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
12/21/2023 7:30:00 AMPůl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou. I nadále plánuje investice do marketingu.
12/20/2023 3:45:00 PMTextovou umělá inteligenci otestovalo více Čechů než AI pro tvorbu obrázků a videí.
12/14/2023 6:25:00 PM