Guru Weekly

Guru Weekly přináší týdenní přehled novinek ze světa médií, reklamy a marketingu, každé pondělí zdarma ve vašem e-mailu. V případě zájmu se registrujte zde »

ARCHIV VYDÁNÍ

Guru Weekly 20/2017

Prima má nové představenstvo, Rádio Kiss postavilo nový formát, Economia musela stáhnout článek o Peltovi, Soukup přidal další pořad, který moderuje, počet používaných sociálních sítí se zvyšuje, Jaromír Skopalík radí firmě Grada Publishing, čtenost deníků za období 4Q/2016 a 1Q/2017 a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 19/2017

Andrej Babiš měl podle nahrávky ovlivnit MFD, hokejové přenosy potvrzují svoji popularitu, Prima nasadí hru A je to naše!, televize Leoše Pohla chystají větší expanzi, Časopisem roku je měsíčník Forbes, Twitter dál posiluje živé videopřenosy, poslechovost rádií za 4Q/2016 a 1Q/2017 a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 18/2017

Petr Dvořák byl znovu zvolen ředitelem ČT, povede ji až do roku 2023, Komár a Zach převzali 50 % v TV Prima, Agrofertu vadí reportáže Seznamu, Prima zvažuje část prostoru dražit, Nova ve čtvrtletí mírně zvýšila tržby, Radio City se začleňuje do Hitrádií, Young Lions vybral tvůrce do Cannes, televizní sledovanost v dubnu a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 17/2017

VLM mění manažerské řízení deníků a časopisů, divizi Deník povede Petr Marek, magazíny Jitka Afsahi, Prima vrátila do vysílání soutěž Máme rádi Česko, proběhla Internet Advertising Conference, na níž se řešila budoucnost internetu, VLM koupila podíl v Regionální televizi, MTG vykázala v první čtvrtletí roku meziroční nárůst výnosů o 5 %, mediální investice v prvním čtvrtletí a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 16/2017

Rada ČT zúžila finalisty pro volbu ředitele, Petr Dvořák získal 15 hlasů, ÚOHS povolil vstup Denemo Media do Primy, Economia loni zvýšila výsledek EBITDA, Seznam.cz vrací marketingové oddělení, které řídí Petr Král, Empresa Media je ve sporu s Českou poštou, prodaný náklad deníků v únoru a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 15/2017

Pál Milkovics a Vladimír Železný startují celoplošnou zpravodajskou televizi Z24, Louskáček byl letos bez Grand Prix, klientem roku je Škoda Auto, Seznam.cz přidá lifestylový obsah, Mafra investuje miliony do svého seriálu Single Lady, v rozvíjení původních seriálů chce pokračovat, Rádia Kiss se změní, mají souhlas RRTV, televizní sledovanost v březnu 2017 a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 14/2017

Na ředitele ČT se hlásí 12 zájemců, seriál Ohnivý kuře uhrál proti Ordinaci v růžové zahradě 870 tisíc, Miroslav Hrnko jde do čela Radiohouse, Mafra natočí svůj první velký seriál Single Lady: Jízda v Óčku, satelitní operátoři si stěžují u Evropské komise kvůli DVB-T2, vybrané ukazatele vývoje ICT a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 13/2017

Nový seriál Primy Modrý kód měl poprvé 850 tisíc, Nova a ČRA zatím nenašly shodu o HbbTV, Miroslav Hrnko končí v managementu Lagardere, Prima připravuje převod na Denemo Media, Nova točí nový detektivní seriál z advokátního prostředí, YouTube ztrácí inzerenty kvůli videím, Lidl vstupuje na trh se stravenkami, čtenost deníků v krajích a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 12/2017

CME chce snižovat zadlužení, Nova stahuje hudební pořad Chart Show, Euromedia se přesunula pod Rockaway, ČT chystá nové seriály či sitcom Dabing Street, McDonald´s otestuje nový koncept, Forbes uvedl čtvrtletník Forbes Next, mediální investice v únoru 2017 a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 11/2017

Prima uvede seriál Modrý kód a přesune Ohnivý kuře, které půjde proti Ordinaci v růžové zahradě, CME si zlevňuje půjčku, Media Bohemia vstupuje do Programmatic Media, Media projekt i nadále zajistí Stem/Mark a Median, online roste hlavně díky vyhledávání či RTB, Milkovics ohlašuje tři nové TV a spolupráci s Vladimírem Železným, prodaný náklad deníků v lednu 2017 a další novinky naleznete zde

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.