Guru Weekly

Guru Weekly přináší týdenní přehled novinek ze světa médií, reklamy a marketingu, každé pondělí zdarma ve vašem e-mailu. V případě zájmu se registrujte zde »

ARCHIV VYDÁNÍ

Guru Weekly 41/2017

Nova začne pro Markízu odbavovat vysílání, Prima zahájila druhou řadu seriálu Polda, digitál Burdy vede Tomáš Hůlka, Nova poprvé nabídne živé volební vysílání, O2 TV uvádí službu k vyhledávání obsahu, Jan Kraus se vrátil do vysílání Frekvence 1, televizní sledovanost v září a další novinky naleznete zde

 

Guru Weekly 40/2017

David Hurta odešel z čela Mladé fronty, v čele vydavatelství ho nahradí Jan Mašek, přístup k HbbTV má 1,3 mil. diváků, Nova uvede seriál Dáma a Král, vlastník Primy Ivan Zach vstoupil do Playboye, OMG Reserach uvedla film o teenagerech, objem internetové display reklamy v srpnu a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 39/2017

Stanice Nova +1 a Markíza +1 zahájily, zisk TV Prima loni dosáhl téměř 0,5 mld. korun, E15.cz zavádí placený obsah, Seznam chce navyšovat reklamu z videa a mobilů, Nova zařadí předvolební Duel, vynechá Ordinaci, nejvíce nominací na Flemě má agentura PHD, mediální investice v srpnu a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 38/2017

Web iPrima míří do hybridního vysílání, Facebook zpřísňuje pravidla pro reklamu, přes OC Chodov na trh vstoupí desítka nových značek, ČT v pololetí za reklamu a práva utržila 200 mil. korun, podle R2B2 poroste programatik letos o 123 %, prodaný náklad deníků v červenci a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 37/2017

CEFC majetkově odešla z Empresy a Médey, Seznam.cz zakládá firmu pro TV vysílání, druhá řada seriálu První republika začala kolem milionu, obsahové cílení vstupuje do HbbTV, Óčko se chce rozšiřovat na showbyznysovém trhu, internetová návštěvnost v srpnu a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 36/2017

Konec billboardů provázejí protesty, pořad Tvoje tvář má známý hlas zahájil s více než milionem, britská skupina Secret Escapes koupila Slevomat a Skrz, Mafra loni zvýšila zisk, Prima natáčí kriminální seriál Černé vdovy, hodinky Prim chtějí přivést i mladou klientelu, Playtvák.cz uvede dva nové seriály, Pizza Hut se vrací, v ČR plánuje 70 poboček, televizní sledovanost v srpnu a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 35/2017

Seriál Kapitán Exner zahájil se sledovaností 921 tisíc diváků, Seznam.cz věří nativní reklamě či programatiku, v rozhovoru Milan Fridrich říká, že ČT má letos víc novinek než loni, seriál Sousedé se stahuje na den, na internetu nejčastěji nakupuje generace Y, dezinformační weby mají z reklamy miliony, mediální investice v červenci a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 34/2017

Podle Primy má odložená sledovanost navýšit GRP, na podzim se vrátí známé seriály, Mladá fronta sází na online média, podle průzkumu Óčka mají youtubeři vliv na prodeje, seriál Sousedé dosáhl po prvním týdnu sledovanosti o 200 tisících divácích, ČT dotočila thrillerový seriál Vzteklina, podíl vydavatelství v 1. pololetí 2017 a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 33/2017

Nova chystá nový kanál Nova +1, Seznam.cz ustupuje od blokace reklamy, Vtava Labe Media zvažuje placený web, deníky v pololetí prodaly o 6 % méně, čisté investice do rádií v pololetí vyšší o 1 %, poslechovost rádií v prvním pololetí a další novinky naleznete zde

Guru Weekly 32/2017

Sklik má zamezit reklamu na dezinformačních webech, Nova zařadí na podzim Policii Modrava nebo Tvoje tvář má známý hlas, Prima vsadí na seriály Ohnivý kuře, Modrý kód, Kapitán Exner či Pevnost Boyard, TV Barrandov přidá pořady se Soukupem, VLM kupuje provozovatele webů TipCar, TV měření zahrne odložené sledování o tři dny, tržby BigBoardu loni přesáhly miliardu, televizní sledovanost v červenci 2017 a další novinky naleznete zde

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.