Další nové články

ZOO je stále na čele i ve čtvrtek, poté Jedna rodina

ZOO je stále nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Druhá Jedna rodina dosahuje zároveň nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54.

pátek 19. dubna 2024

Budějovický Budvar má v Galerii Harfa 3D OOH reklamu

V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu. 

pátek 19. dubna 2024

Na Sabre Awards boduje kampaň DPD a také Ewing

Zlato v kategorii Transport & Logistics získala kampaň „DPD jste vy“ od agentury Realness. Ewing se stává „Poradenskou agenturou roku“. 

pátek 19. dubna 2024

Vzniká placená internetová televize Pecka.TV

Pražská společnost LCTV může spustit svou novou internetovou službu Pecka.TV. Její webové stránky jsou v současné době ve výstavbě.

čtvrtek 18. dubna 2024

TV Noe, Óčko a Óčko Star rozšířily archiv v HbbTV

Televizní stanice využívající doplňkových služeb na bázi virtuálního červeného tlačítka navýšily volně dostupný archiv na jeden týden.

čtvrtek 18. dubna 2024

ČT od neděle 28. dubna zařadí minisérii Vedlejší produkt

Do nedělního večerního vysílání na ČT1 míří nová třídílná psychologická minisérie Vedlejší produkt.

čtvrtek 18. dubna 2024

BurdaMedia Extra skokově posílila na českém internetu

Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.

čtvrtek 18. dubna 2024

Allegro spouští nový koncept „Když něco, tak Allegro“

Online tržiště Allegro představuje nový mezinárodní komunikační koncept „Když něco, tak Allegro“. 

čtvrtek 18. dubna 2024

Repríza seriálu Polda na čele středečního večera

Polda zůstává nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 v širší skupině 15+ i s reprízovanou pátou řadou. V mladší skupině 15-54 měl nejvyšší sledovanost Utajený šéf.

čtvrtek 18. dubna 2024

Meta by měla nabídnout služby zdarma bez cílené reklamy

Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.

čtvrtek 18. dubna 2024

Další vývoj placené televize v Česku: Co může přijít?

Operátoři placené televize nejsou v jednoduché situaci. Na našem trhu jich je relativně stále dost a navíc pozice bezplatného vysílání je dlouhodobě velmi silná. Ačkoliv se zdá, že se placené nabídky už nemají kam posouvat, možných novinek k uvedení je několik.

čtvrtek 18. dubna 2024

Tesco do hokejové kampaně obsazuje influencery

Tesco spouští svou letošního hokejovou kampaň. Součástí je soutěž o vstupenky na finále i spolupráce s influencery. 

čtvrtek 18. dubna 2024

Rowenta díky spolupráci s Arsovem navýšila prodeje

Díky spolupráci s kadeřníkem Tomášem Arsovem zdvojnásobila Rowenta prodej produktů v řadě Ultimate Experience. 

čtvrtek 18. dubna 2024

Lefenda je ředitelkou ostravského studia ČT, Karas odchází

Novou ředitelkou ostravského televizního studia České televize se stala Gabriela Lefenda. Střídá Miroslava Karase, který z ČT odchází.

středa 17. dubna 2024

ČT24 bude od května vysílat živě 24 hodin denně

Zpravodajský kanál České televize ČT24 bude od května živě vysílat i v době od půlnoci do 6:00.

středa 17. dubna 2024

Billa jde s konceptem Viva Billa v síti OMV mimo Prahu

Billa a OMV rozšiřují v rozšiřování obchodů Viva Billa na českém trhu, poprvé jdou s konceptem i mimo Prahu. 

středa 17. dubna 2024

Bohemia Sekt Prestige mění komunikaci, tváří je Švéda

Značka Bohemia Sekt Prestige přichází s novou komunikací. Tváří je hlavní sklepmistr Josef Švéda. 

středa 17. dubna 2024

Do vedení FLO nastupuje Špryňar, Girgle, Lehoučka a Rek

Konzultační skupina FLO rozšiřuje své vedení, do které přišli Pavel Špryňar, Michal Girgle, Jaroslav Lehoučka a Adam Rek. 

středa 17. dubna 2024

Další nové články

Vzniká placená internetová televize Pecka.TV

Pražská společnost LCTV může spustit svou novou internetovou službu Pecka.TV. Její webové stránky jsou v současné době ve výstavbě.

čtvrtek 18. dubna 2024

BurdaMedia Extra skokově posílila na českém internetu

Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.

čtvrtek 18. dubna 2024

Další vývoj placené televize v Česku: Co může přijít?

Operátoři placené televize nejsou v jednoduché situaci. Na našem trhu jich je relativně stále dost a navíc pozice bezplatného vysílání je dlouhodobě velmi silná. Ačkoliv se zdá, že se placené nabídky už nemají kam posouvat, možných novinek k uvedení je několik.

čtvrtek 18. dubna 2024

ČT24 bude od května vysílat živě 24 hodin denně

Zpravodajský kanál České televize ČT24 bude od května živě vysílat i v době od půlnoci do 6:00.

středa 17. dubna 2024

Vrchní soud vrací možnost insolvenčního řízení proti Médee

Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.

středa 17. dubna 2024

30 let Media projektu: Co se četlo v devadesátkách?

Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?

středa 17. dubna 2024

Prima přesouvá Česko na grilu, na sobotu zařadí Poldu

Prima mění vysílací čas pořadu Česko na grilu. Do sobotního večera zařazuje místo grilovací novinky reprízy seriálu Polda.

úterý 16. dubna 2024

Portál iDnes.cz mění design, sjednocuje vzhled rubrik

Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.

úterý 16. dubna 2024

Signal Festival: Sponzory bereme vždy jako kreativní výzvu

Partnery dlouhodobě propojujeme s programem, obsahem a sdělením festivalu, říká Jakub Zeman, Chief Operating Officer Signal Festivalu.

úterý 16. dubna 2024

Proti ZOO se v úterý a ve čtvrtek postaví Policie Modrava

Reprízy Policie Modrava vystřídají v polovině května v úterním a čtvrtečním hlavním vysílacím čase seriál Jedna rodina.

úterý 16. dubna 2024

Sezóna renovací začala, Češi nejvíc investují do domů a bytů

Až pětina z těch respondentů, kteří letos plánují renovace, zamýšlí investovat více než půl milionu korun, ukazuje výzkum ResSolution Group.

úterý 16. dubna 2024

SPIR: Investice do online reklamy se loni zvýšily o 5 %

Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám na trhu.

pondělí 15. dubna 2024

Inzerci pro 5plus2 přesměruje Mafra do svých jiných titulů

Týdeník 5plus2, jehož vydávání Mafra ukončila, byl financován z prodeje inzerce. Už dohodnuté objemy Mafra přesměruje do svých jiných regionálních produktů a titulů.

pondělí 15. dubna 2024

YouTube rozvíjí komerční spolupráci influencerů a značek

Populární videoserver představil několik funkcí, které mají z YouTube udělat ještě efektivnější prodejní kanál. Podobné ambice má i TikTok.

neděle 14. dubna 2024

Tři důvody, proč schůzkami ztrácíte čas a peníze

Jiří Janoušek zjišťoval, proč je většina schůzek neefektivních. Řešení, jak si s tím poradit, představí na letošní konferenci WebExpo.

sobota 13. dubna 2024

Branding není soutěží krásy. A proč jsou odlišné barvy správně?

Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming.

pátek 12. dubna 2024

Jak se oživovala značka Grandhotelu Pupp

Detaily toho, jak vznikala nová strategie na oživení značky karlovarského hotelu, popsal majitel brandového studia Mezonit Filip Šimoník.

pátek 12. dubna 2024

České seriály tvoří polovinu celkové sledovanosti TV seriálů

Zastoupení lokálního obsahu ve vysílání českých TV stanic roste. Seriálová lokální tvorba tvoří polovinu celkové sledovanosti všech seriálů a sitcomů.

čtvrtek 11. dubna 2024

Forendors: Češi předplácející obsah jsou tvůrcům věrní

Celých 94 % předplatitelů podcastů podporuje jednoho tvůrce, zůstávají u něj v průměru 10 měsíců, vyplývá z dat Forendors. 

čtvrtek 11. dubna 2024