Mediální slovník

Animatic

Animatic je audiovizuální materiál, který vzniká před samotnou produkcí TV spotu a používá se pro testování kreativního konceptu.

Reklamní agentura vytvoří několik konceptů, které se následně zpracují do formy storyboardů a prezentují se klientovi agentury – zadavateli reklamy. Jakmile je koncept klientem schválen, další krok je testování konceptu v animované podobě. Jako materiál slouží právě Animatic, který pracuje s obrázky storyboardu, uspořádaných do výsledné podoby spotu i s hudebním podkresem. K testování se používá více postupů, jeden z nich je focus groups. Pokud koncept úspěšně projde testy, přistoupí se k produkci TV spotu neboli jeho natáčení.

Související pojmy:
Focus group(s)StoryboardOff-line, oflajnOn-line, onlajn

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.