anamy-ponya

Nemůžeme stavět jen na prodeji tiskových stran

Obchodní ředitelka Burdy Praha Anamy Pónya vysvětluje změny v obchodním oddělení. celý článek »

jan-juza_1

TON: Je potřeba začít pracovat s mladou cílovkou

Značka TON začíná pracovat s mladou cílovou skupinou, říká její marketingový ředitel Jan Juza. celý článek »

martin-celikovsky

Programatik se posouvá, letos přinese další novinky

Bannery umožňující konverzi bez prokliku nebo multiscreen přináší programatická reklama. celý článek »

witold-wozniak

Majitelé Bauer Media prodej v Česku nikdy nezvažovali

Člen představenstva mateřské Bauer Media Group Witold Wozniak mluví o plánech na českém trhu. celý článek »

Pohled od sálu konference Content First. Foto: Internet Info

Přehled oborových konferencí a akcí v roce 2017

I letošní rok slibuje řadu profesních konferencí a oborových akcí, podívejte se na jejich přehled. celý článek »

live-video

Trendem sociálních sítí se letos stalo live video

Živé videopřenosy a chatovací roboti výrazně proměňují obsah i způsob komunikace na sítích. celý článek »

media

Mediální trh i letos procházel konsolidací

Pokračování majetkových změn, rostoucí konkurence v onlinu či prolínání mediatypů přinesl rok 2016. celý článek »

499724512

Přehled: Hlavní události v marketingu v roce 2016

Rok 2016 zaznamenal významné rebrandingy, redesigny, změny strategií i uvedení novinek. celý článek »

personalie_media

Personální změny roku 2016 v médiích

Ani právě končící rok nebyl ušetřen významnějších změn v řízení tuzemských médií. celý článek »

personalie

Personální změny roku v marketingu, reklamě a PR

Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn roku v marketingu, reklamě a PR. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.