petr-danes

Petr Daneš: Pět tipů, jak na nativní reklamu

Manažer výtěžnosti reklamního prostoru Seznam.cz Petr Daneš radí, jak pracovat s nativní reklamou. celý článek »

jiricaudr

Marketing na všech trzích chceme sjednotit

O sjednocování marketingu napříč trhy a in-house výkonnostním marketingu mluví za Zoot.cz Jiří Caudr. celý článek »

vojtech_malina_photographer_igor_zacharov

Preciosa: Online je pro nás priorita

O novém směřování značky i plánech s flagship store mluví Vojtěch Malina z Preciosa Lighting. celý článek »

frantisek-bauma_titul

Tématem v programatiku je multiscreen i HbbTV

Televize na platformě hybridního vysílání zvyšují v programatiku svůj záběr. celý článek »

Martin Hroch_RUB

Martin Hroch: Postavili jsme nové rádio Kiss

Rádia Kiss procházejí největší změnou od svého vzniku, sjednocují program a značku. celý článek »

Dvorak Petr

Generálním ředitelem ČT znovu zvolen Petr Dvořák

Rada ČT znovu zvolila Petra Dvořáka do vedení České televize, mandát má do roku 2023. celý článek »

vladimir-porizek

Prima zvažuje část svého reklamního prostoru dražit

FTV Prima zkouší cesty, jak zvýšit kvalitu zásahu a nabídku reklamního inventory, říká Vladimír Pořízek. celý článek »

Ladislav Blažek

Blažek: Módu tady agentury v zásadě neumí

Když nemáte agentury, musíte si s reklamní komunikací pomoci sami, myslí si Ladislav Blažek. celý článek »

roman-latuske_2

Economia je druhým rokem finančně soběstačná

Digitální příjmy už tvoří 55 % veškerých příjmů firmy, říká generální ředitel Roman Latuske. celý článek »

jan_hummel

Fruitisimo: Nejdůležitější je, jak o nás mluví zaměstnanci

O nutnosti budování image dobrého zaměstnavatele i expanzi mluví Jan Hummel z Fruitisimo Group. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.