faces

Co prozrazuje mimika tváře o úspěchu reklamy?

Rozbor mimiky tváře pozná emoce mnohdy lépe než hloubkový rozhovor. Lze jím odhalit i ta místa komunikace, která si respondenti ani neuvědomují. celý článek »

Mediální kampaň s použitím neuroTVplanningu

Jak kvalitativně vylepšit mediální plánování

Na trhu mediálních agentur je něco přes deset hlavních hráčů, kteří mezi sebou soupeří především cenou. Odlišit se tedy dá již jen zvyšováním kvality plánování kampaně. celý článek »

Mobilní neuromarketing

Neuromarketingové výzkumné metody v místě prodeje

Pomocí neuromarketingových výzkumných metod je možné získat informace k ovlivnění zákazníkova chování a navýšení prodeje podporovaných produktů. celý článek »

Martin-Vejmelka-a-Jaroslav-Hlinka

Naše studie jako první mapuje mozek při sledování TV pořadů

Martin Vejmelka a Jaroslav Hlinka, vědci z Akademie věd ČR, přibližují pozadí výzkumu, na jehož základě agentura PHD vyvinula plánovací nástroj neuroTVplanning. celý článek »

Neuromarketing_Buy

Jak dostat z neuromarketingu to nejlepší

Podstata technik a metod založených na neuromarketingu stále podněcuje diskuze. Výzkumná agentura Millward Brown ukazuje, jak je co nejlépe využít ve svůj prospěch. celý článek »

VidimeVamDoHlavy

PHD uvedla NeuroTVPlanning, nástroj pro plánování TV

Nástroj mediální agentury PHD využívá pro plánování TV reklam unikátních výsledků, které odhalila magnetická resonance. celý článek »

Brain

Neuromarketing a etika

Neuromarketing s sebou se všemi svými pozitivy přináší i mnohá úskalí. Je zřejmé, že využití neuro věd v marketingu má závažný společenský kontext a několik rovin. celý článek »

Neuromarketing

Cesta do tajů neuromarketingu

V posledních měsících se i v českých krajích začíná čím dál tím častěji ozývat nové slovo: neuromarketing. Neuromarketing je zákoutím, kde se setkávají moderní marketing a neuropsychologie. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.