Tato stránka je bohužel nedostupná.
Odkaz a) nefunguje, b) neexistuje nebo c) se nechce ukázat.
Odkaz a) nefunguje, b) neexistuje nebo c) se nechce ukázat.
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán Patrovský.
Castingy se uskuteční v několika českých městech o prvním dubnovém víkendu.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
Seriál Specialisté zůstává s počten 1,15 mil. diváků starších 15 let nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách.
Nový desetidílný seriál České televize o výchově dětí volně navazuje na seriál Ochránce. Ve vysílání se objeví nejdříve v příštím roce.
Osobní značka je pro řadu profesionálů a podnikatelů nikoliv výhodou, ale podmínkou, zaznělo na druhém ročníku networkingového eventu Meet&Deal.
Online tržiště Allegro vstupuje na slovenský trh, v nabídce budou zastoupeny i tisíce českých obchodníků.