Formáty kinoreklam

On-screen reklama (reklama na plátně)

Ze své povahy je kinoreklama velmi podobná TV reklamě, významná část kinoreklam ostatně vzniká adaptací TV spotu. Někdy zadavatelé v kinoreklamě pro zvýšení účinku používají delší stopáže spotů nežli v televizi.

Kina navštěvují zejména mladí lidé do 35 let, je tedy přirozené, že kreativní obsah spotů by měl ladit s jejich přirozeností, měl by být ušit na míru právě jim.

Pozice v reklamním bloku (před filmem).

Top Spot – samostatná pozice před filmem.

Statický obrázek – objevuje se před začátkem filmové produkce.

Sponzoring znělek.

Reklamní spot v přestávce – v případě, kdy je do promítání zařazena přestávka.

Dále existuje celá řada tzv. off-screenů (reklama mimo plátno)

Promo v sále (např. podhlavníky).

Do foyer mohou být umístěny stojany, bannery, plakáty, 3D reklama, polepy kabinek, automobil či motocykl, video projekce nebo sampling.

Další aktivity jsou potisky (programových letáků, reklamy na lístcích, kornoutů na pop-corn) nebo polepy u vstupu.

Výhodou je příjemné prostředí mimo obchody, možnost přímého předvedení produktu a přímého oslovení cílové skupiny.

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.